Gå til innhold

chick26 18pp 2sa og Tulla (eller hva det var du heter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med testene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=)

For min del går det mot besøkstid av tante rød... har bedd henne holde seg borte men det hjelper så lite..

Negative tester og tanta melder sin ankomst (kjenner det på smertene i magen) De er annerledes nå...

Såe.. har ikm i morgen og regner med jeg vandrer meg stille til sinns over i neste pp...

Skrevet

Det var trist. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har bedd den tanta dra langt vekk, men hører ikke på. Hadde vert fint å kunne bestemmt det selv

Skrevet

Ja sant=)?

Da hadde mine barn vært kommet og jeg hadde vært ferdig med venting og testing osv... hehe, men det blir vel for enkelt.

Vi slutter med testing nå og tar det annen hver dag fra dag ti og håper det skal hjelpe oss litt=)

Skrevet

Jeg både tester å tar temperatur, synes det er best, jeg har blitt godt kjennt med syklusene mine på denne måten. Jeg er på dag 11 nå, så vi har begynnt kosen, men har ikke peiling på når EL pga de 2 SA'ene mine

Skrevet

Okay.. da er det bare å stå i rammen da=)

Håper det klaffer for deg.

Nå sitter jeg her med intense menssmerter og håper bare den kommer så jeg blir ferdig med den...

Skrevet

Ja, det er noe med det, når man først kjenner at den kommer til å komme, da er det bedre den kommer snart slik at man får begynne på nest eperiode

Skrevet

Jaja, så kom den jækla tanta, på minuttet omtrent.. dritt!!

Så er det vel bare å hoppe over i ny periode, men vel å merke... en testfri periode..=)

Skrevet

Det var synd, men godt at du var forberett(på en måte). Du får bestille deg en lege time. Da vi startet prøvinga første gang gikk jeg der etter 1 år

Skrevet

Nei blir ingen legetime, eller jeg vil inn å sjekke meg da. Så får sambo bare lavær.. kan ikke tvinge ham.

Det blir testfritt heretter og sex annen hver dag.. Håper det holder, men som sagt jeg vil inn å se at alt er i orden med meg.

Fikk forresten verdens værste beskjed i går, mitt lille søte favoritt søskenbarn mistet gutten sin i går..1 uke igjen til termin..!!! Så urettferdig alt kan være!!! Mine sorger kan ikke måle seg med hennes tap!!

Skrevet

hjeeeeeeeeeeeeeelp, det er min største skrekk. Jeg gikk å tenkte på det hele svangerskapet mitt, å da hun kom ut fikk jeg vite at jeg var heldig som i det hele tatt fikk se henne i live, hun hadde ikke fått nok næring.

Hva skjedde med gutten i magen?

Skrevet

Ja sant... har aldri tenkt så mye på det liksom, har hørt om mennesker som mister rett før fødsel, eller at det er dødt. Å det er ufattelig og hjerte skjærende, men ingen av "mine" har liksom vært gjennom det.

Jeg vet så lite ennå, hun ligger på sykehuset og skal føde han i dag.

Slimproppen gikk, hun beg å få rier.. kom på sykehuset og da bledet konstantert at der ikke var liv.. den lille gutten døde.

Skrevet

Futti grisen så forferdelig, jeg har ikke ord. All den smerten hun må gjennom nå for INGENTING, det er jo rett og slett forferdelig. Klarer nesten ikke å høre om sånnt

Skrevet

Ja det er rett å slett for jæ...

Tårene trillet når telefonen kom men inegnting kan måleseg med hva den stakkars jenta må gå gjennom, å herregud det skulle ikke være mulig.

Ingen ord hjelper her... fy, jeg tror ikke jeg hadde taklet det.

Så kan jeg syte det jeg vil her over mine 19 pp å to SA etter 5 uker...men det er ingenting mot hennes...

Nei det er grusomt å høre om, vet liksom ikke hva en skal gjøre/si..

Skrevet

Tenkte det samme. Akkurat nå synes jeg at jeg har dte veldig fint. Kjenner jeg sitter med en ekkel følelse i kroppennå, stakkars jente og stakkars familie. Jeg er evig takknemlig for at jeg slapp å oppleve noe sånnt

Skrevet

Ja jeg tror vi skal prise oss lykkelige og heldige vi som har klart å komme oss gjennom det, heldigvis så er prosenten veldig veldig liten for at det skal skje...

Skrevet

Ja. Jeg håper de kommer seg gjennom dette på en god måte. Håper også at hun får nok av smertestillende under fødselen

Skrevet

hei, er det meg du mener?

Har ikke testet mer men heller ikke fått tanta. Tester igjen tirsdag hvis hu ikke har kommet. Ikm idag..

Skrevet

Det var deg ja:D Så spennende, hvorfor ikke teste i morgen?

Skrevet

Har ingen tester liggende så jeg får først kjøpt i morgen etter jobb..

Skrevet

blir spennende, har du kjennt på tappen da?

Skrevet

Nei, jeg må innrømme at jeg ikke er så god til det med tappen. Leser på pernille at den skal være sånn og sånn, men hva er egentlig vanlig hvis man er gravid? Står liksom at den kan være både høy og lav så jeg skjønner ingneting..

Har tanta di kommet?

Skrevet

den skal vertfall være lukket. jeg skal ha EL en eller gang denne uken, fikk negatib EL-test i dag, så vi får se. Håper jeg blir gravid, men har ikke så stor tro på det egentlig

Skrevet

Du blir gravid, det bestemmer jeg. Dessuten gjør du lurt i å følge meg her inne, hver eneste jeg har "blitt kjent med " og fulgt her inne har blitt gravide med en gangetter vi har begynt å snakke. Grrr, men sånn er det! Lykke til, jeg går å kjenner på tappen... : )

Skrevet

hehe, hadde vert "morsomt" hvis jeg også hadde blitt det. Neida, vi får håpe vi traller over i lag på 1.tri, det hadde verty utrolig morsomt.jeg venter spent på svar på tappen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...