Lille Filur Skrevet 11. august 2007 #26 Skrevet 11. august 2007 Hehehe visste du ikke det før nå? Trodde det var allmenn kjent. har du blitt sjuk av å pusse tenna dine før? Tror nok ikke det er noe farlig å ha tannbørsten på badet selvom man har do der. Dessuten, legger du ikke ned lokket før du drar ned da???
Bettybu Skrevet 11. august 2007 #27 Skrevet 11. august 2007 ....tenk når dere står over doskålen og er passe morgenkvalme og "mater elgen...." Drar ned for å bli kvitt "innholdet" før neste, kvalmembye dukker opp..... Hehe, godt jeg IKKE var morgenkvalm!!!
HalvMaraton Skrevet 11. august 2007 Forfatter #28 Skrevet 11. august 2007 Innlegget mitt var mest for å tulle siden folk slenger rundt seg med påstander om e.coli og hvor man finner det. Men det er faktisk sant, og jeg har en innvending mot den testen på mythbusters (selv om jeg ikke så hele innslaget): det kommer ikke an på mengden bakterier, men hvor sykdomsfremkallende disse er. Og da må man ta med i beregningen at folk bærer på ulike mengder smittestoff. Så til vanlig: kanskje ingen fare. Men hvis du har omgangssyke eller det som verre er: et mulig problem. Og forresten så tror jeg ikke de testet virus i det programmet, og en del av omgangssykene kommer jo av virus. Men potensialet for å bli skremt av tanken er nok langt større enn å bli sjuk
*dum&deiLig*™ Skrevet 11. august 2007 #29 Skrevet 11. august 2007 Trodde virus smittet gjennom levende organismer jeg... *klør meg i hodet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå