Gå til innhold

Det er IKKE Ecoli i soft is!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nej, de tørker seg jo med venstrehånda har jeg hørt.... er vel den som må desinfiseres og lufttørkes... Halal my ass! Høhø!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he : halal my ass;-p *ler*

Nå er det natta for meg, må bare pusse tennene med dokosten først;-p

Skrevet

Gap høyt!! :)

Skrevet

E.coli er en tarmbakterie og kan finnes i mer enn kjøtt...I USA ble en god del barn syke for noen år siden, etter å ha drukket upasteurisert eplejuice...eplene juicen var laget av var plukket fra bakken istedet for fra trærne, og var forurenset m hjorteavføring...Men hvordan d skal komme tarmbakterier i en softis-maskin kan ikke jeg begripe, så mest sannsynlig er d ikke e-coli i softis...hvis ikke blandingen er laget av upasteurisert melk som er forurenset da...

Skrevet

*gaper* menne du? Gidder du å tørke av den værste dritten og plukke ut minst 50% av kjønnshårene før du børster tennene mine? Pliiiiiis??

Skrevet

*pirker ut med en kina-spise-pinne som jeg fikk for 10 år siden på et sted som serverte rotter i chop-suey'n*

God natt min halal-skatt!

Skrevet

Tuuuusen takk, så snill du er!! Mmmmm, rotte chop suey har jeg ikke prøvd før. Eller vent litt, sier de ikke at rotte smaker litt som biff? Spiste nemlig biff chop suey på en lokal kinarestaurant for ikke så lenge siden... Overlever jeg hvis jeg desinfiserer magesekken?

Natta stinky=)

Skrevet

Ja....drikk en sånn flaske med sånn håndrens du får kjøpt på apotekt. Antibac!! Namnam. Rotter er godt det, bare så synd man blir så ugrei i magen av det.

Skrevet

Har ikke det, brukte opp de siste ti flaskene i går... Hva med Plumbo? Det skulle vel renske godt opp? Kan også tørke over mandlene med antibac-serviett? (Fikk ny ladning i går)

Skrevet

Plumbo gjør nytten!!! *rap*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...