Gå til innhold

Barn på stranden..


Anbefalte innlegg

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Fordomsfulle 20-70åringer da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg synes om dette jeg, men vet i alle fall at om en pedofil knipser bildet av ditt barn vil su sansyligvis ikke se det, og han kan stå veldig langt i fra for å ta bilde.

Skrevet

Kall det hva du vil.. Hadde jeg feks sagt at det mørke barnet jeg så på stranden i dag må ha vært muslim og kommer sikkert til å bombe noen da han blir større.. Da hadde jeg vært fordomsfull..

men å si hva jeg mener om nakne barn på stranden er ikke fordomsfullt. Det er bare en mening.

Har ingen ting i mot nakne barn. Da kunne jeg vel strengt tatt ikke hatt barn selv.. Ikke skifta bleie eller bada ingen ting.. Men poenget er nakne barn på stranden....

Hjemme er det helt greit..

Skrevet

Det hender småen er naken når han bader, men når han er oppe på stranden og skal sitte i sanden og gå litt frem om tilbake insisterer jeg på at han skal ha på badebleie, shorts el.

 

En liten gutt vi kjenner (ikke såå liten nå lenger da, men da han var liten) var på stranden, fikk sand under forhuden, det ble en rift under der, dette ble betent og det var ikke særlig trivelig for den lille tassen.

Skrevet

(S)TinkerBelle <3

 

Du er veldig for at barna skal få være naken på badestranden, men hjemmesider er feil fordi det er så mange syke folk der ute????

 

Hvor i alle dager er logikken??.

 

Jeg er enig med hi,jeg synes små barn skal ha på seg idet minste badetruse. Nakne kan de være hjemme.

Skrevet

Å hjelpe meg:-)

Sitter du faktisk og bryr nesa di med at småbarn går nakne?? Da syns jeg du sliter skikkelig hvis du plages av å se på nakne smårollinger.

 

Må forresten si jeg lurer litt på deg jeg, siden du er så opptatt av dette....sikker på at alt er som det skal liksom?:-)

 

Nei, lillesnuppa mi går akkurat som hun vil, så deilig for henne å gå naken, og jeg tenker overhode ikke på at "kjerringer" som deg får kaffen i vranga;-)

Skrevet

Må du være så frekk Luca ?? Er det ikke lov for HI å ha sin egen mening om dette uten å få satt spørsmålstegn på om "alt er som det skal" eller bli kalt kjerring??

Skrevet

Jeg kalte henne ikke kjerring, det var derfor jeg satte ordet i klammer:-) Så da mener jeg litt sånn kjerring som må bry seg med alt, sånne bak gardinene vet du:-)

 

Neida, jeg mener ikke å være frekk. Men når hi gang på gang nedover tråden her sier hvor forferdelig det er med naken barn, må vel jeg få si at jeg syns det er en håpløs holdning. Hun satte jo igang dette ved å legge ut tråden og meningen sin, og bekrefter den gang på gang også.

 

Jeg syns det er en sexifisering av barn når vi ikke engang tåler å se nakne småbarn. Så det er derfor jeg lurer på om ikke alt er som det skal, hvorfor tenker hi slik liksom?

 

Jeg virker kankje "frekkere, eller direkte som jeg velger å kalle det..hehe, enn jeg mener:-)

Skrevet

Hehe.. Uff, sorry HI, men dette er bare mamma i et nøtteskall. Alltid helt hysterisk for disse "ulvene" og farlige skumle bartemennene som kunne gjemme seg over alt og være hvem som helst. Bare pass på at ikke du blir som henne, som ikke lot meg sitte på fanget til folk engang (folk hun kjente altså, besøk f.eks).. Joda, verden er full av syke mennesker, men barn skal ha rett til å utfolde seg mest mulig fritt for det. Så lenge du har full kontroll på hvor barnet ditt er til enhver tid, og at alt er i skjønneste orden, så ser jeg ikke problemet.

 

Den der overhengende faren for at noen står og tar bilde er noe sykt oppskrytt og oppbrukt her inne. Dessuten har det jo i grunn ikke en dritt å si om du ikke har bekjente som surfer på pedosider liksom.. Hvem i all verden skal kunne utpeke den lille babyen, som pga avstanden bildet er tatt fra har tåkete ansiktstrekk, som akkurat ditt barn? Og hvordan i all verden skal du få vite om dette etterpå, og hvordan skal barnet ditt ta skade av det? Ved at barnet ditt selv blir pedo og finner bilder av seg på nett eller? Nei, vettu hva- det skjer ikke.

Skrevet

For meg handler det ikke så veldig mye om frykten for de pedofile at jeg velger å ha badeklær på på stranden, ei heller at jeg har problemer med nakenhet. har nok tvertimot et veldig naturig forhold til kropp og hud både hos barn og voksne. Men jeg ville føle det som fullstendig unaturlig og sprade naken blandt 100 vis av fremmede mennesker. Min kropp er min og jeg vil selv bestemme hvem som skal få se den. Jeg føler ikke det som naturlig at mine barn skal vise sine nakne kropper heller til fremmede mennesker.

 

 

Skrevet

Barn er kjønnsløse, voksne er kjønnsmodne sies det. Og med god grunn! Så små barn bryr seg ingenting om hvem som ser dem nakne, de har trygghet i sin egen kropp. Senere kommer de i en alder hvor de kvier seg for å være nakne (selv foran foreldre) og da er det selvsagt naturlig at de kler på seg. Før den tid synes jeg det blir som med mødrene som pakker på barna altfor mye klær fordi de fryser selv. Det er ikke det som er mest behagelig for barnet, men for mødrene selv.

Skrevet

Det er mulig at det er slik, men dette handler som en slags komfortabel sone som hver enkelt må finne ut av selv. I hagen vår og inne hjemme får jenta gjerne springe naken så mye hun vil. Føler meg komfortabel med det. Nå er det jo en gang slik at det er vi voksne som tar valgene for våre barn intill de kan ta de for seg selv. Det er det samme som å velge å hat frem eller bakovervendt sete. La barnen være alene i bilen for å betale bensin eller ikke osv osv. Vi velger utifra hva vi synes er riktig. Vi er forskjellige og derfor velger vi forskjellig. Hvem kan egentlig si hva som er riktig eller galt???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...