Mammatiltoprinser Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Hvorfor må små barn gå nakne på stranden????? Hva er problemet med badebukse/bleie/badedrakt???
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Så lenge du sier små barn.. Hva er problemet? Godt å få lufta seg litt da!
august 2010 Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Mange barn vil gjerne gå nakne. De synes vel det er deilig ) Ser ikke at det er noe problem så lenge de er under 3-4 år hvertfall.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Jeg unner de små barna å få gå nakne litt, jeg. Sikkert deilig!
uups123 Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Tenk på alle pedoene som sitter å ser på de da... det kan faktisk skj.. masse sykt i verden
august 2010 Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Man kan da ikke slutte å leve selv om enkelte mennesker er syke... Tror uansett at pedoene tenner like mye om ikke mer på barn i badedrakt/bikini som om de går uten.. dessverre!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Unger har godt av luft og sol! Forøvrig stirrer og fantaserer pedofile om vi så utstyrer alle små med burka....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Skal man tenke sånn, så må man låse seg inne da!!
august 2010 Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Det er jo ofte uskyldigheten de tenner på, så tror ikke klær har så mye å si fra eller til..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Fordi de fleste barn synes det er godt å gå naken. Dessuten blir badebuksa kald, ekkel og full av sand. Det er naturlig med nakenhet. Om du ikke tåler å se et nakent barn på stranden så er det deg det er noe galt med.
Mammatiltoprinser Skrevet 10. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2007 ja for all del det er deilig for de å gå nakne litt. sønnen min å gjør det. Men HJEMME. ikke på en offentlig strand der det kan befinne seg både det ene og det andre av ekle mennesker.. Og nei selv om de er under 3-4 synes jeg ikke det er greit.. Ei lita badebukse er det som skal til liksom..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Ekle mennesker finnes overalt!
Gjest virrvarr Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Jeg trodde ikke små barn skulle gå nakne på stranden, særlig ikke gutter, med tanke på infeksjonsfarer osv..?
Mammatiltoprinser Skrevet 10. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. august 2007 Jeg tåler å se et nakent barn. men jeg synes det er unødvendig. La de fly nakne så mye de vil hjemme i sin egen hage, på verandaen eller inne. Plager ikke meg. men på offentlige strender synes jeg nesten det burde vært påbudt. Ja de blir våte og kalde, men ta med skift da..
Gjest Skrevet 10. august 2007 #15 Skrevet 10. august 2007 Hehe, jeg synes det er noe helt annet som blir fullt av sand, jeg - hvis de IKKE har bukse på.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 #16 Skrevet 10. august 2007 Men det er helt greit at voksne ligger toppløse liksom?
Mammatiltoprinser Skrevet 10. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 10. august 2007 virrvarr det er å en grunn.. Og en anne ting er at flertallet av de barna jeg så på stranden i dag uten badebukse. (som faktisk var i mindretall i forhold til de med badebukse) sto å dro seg i tissen og styra med seg selv. Helt greit det. barn skal få utforske seg selv.. Men ikke midt på ei offentlig strand da. Mulig jeg er snerpete nå assa. men jeg synes det er feil.
Mammatiltoprinser Skrevet 10. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 10. august 2007 Fantasiløs *brud-16.08.08* Jeg sier ikke jeg synes det er ålreit med toppløse eller nakne voksne heller jeg da.. men. mener ikke at små jente barn skal ha på bikini overdel da. De må gjerne fly i bare badetruse for meg.. Men ha nå hvertfall på de det..
uups123 Skrevet 10. august 2007 #19 Skrevet 10. august 2007 Jeg er helt enig med hovedinnlegger her...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 #20 Skrevet 10. august 2007 Jaja.. Godt folk er forskjellige sier nå jeg..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. august 2007 #21 Skrevet 10. august 2007 Du er sinsykt snerpete!! Klart man har med skift, men nytter ikke å ta av og på badebuksa når ungen er utti vannet 10 ganger på 10 minutter.. Ungen min tar av seg buksa selv med en gang den er våt, hun syens den er ubehaglig å ha på. Om det er noen som synes det er ekkelt så driter jeg i det. Ikke får hun sand inni tissen heller..og isåfall blir det skyldt vekk med en gang hun setter seg ned i vannet. Jeg gidder ikke diskutere temaet pedofile engang.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 10. august 2007 #22 Skrevet 10. august 2007 Jøss, det har jeg igrunn aldri tenkt på... Har aldri tenkt på nakna små-barn på stranda er et problem.... Vi har ikke hage da vi leier under-etasje i en enebolig. "Hagen" vår er en asfalt-innkjøring. Når vi drar på stranda etter en varm dag i barnehagen så må det jo være nydelig å få "lufta" seg litt uten bleia? Det må vel også være sunt for stumpen å slippe bleia litt også?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. august 2007 #23 Skrevet 10. august 2007 Stirrer du på andre folk på stranda mye også? Siden du legger merke til unger som fikler med tissen sin må du vel også legge merke til topløse damer, gutter i speedo, tenåringer som kliner, hårete rygger, kjønnshår som henger utenfor badebuksene, armhulehår osv osv..Det må være slitsomt for deg å være på stranden!!!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #24 Skrevet 10. august 2007 Barn syns det er veldig deilig å gå nakne. Dere snakker om pedofile - hvis en pedofil kommer sånærme at de får knipset et bilde av mitt barsn rumpe, så vil jeg se det. Nei, jeg kan ikke styre hvordan de tenker men jeg kan unngå at de styrer mitt liv. Barn må få gå nakne. At folk plages med det får være så som så. Min nevø på 3 år kler av seg overalt. Blir dumt å kle på han på stranden.
Mammatiltoprinser Skrevet 10. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 10. august 2007 (S)TinkerBelle <3 Nei jeg legger ikke merke til alt mulig rart. Er nemlig litt opptatt av å passe på min sønn som bader MED badebukse på.. Men små barn har en tendens til å leke med hverandre på stranden. Du vet sånn som små barn pleier å gjøre. Leke i sanda sammen å sånn.. Og da er det vel ikke veldig vanskelig å se at de ikke har badebukse på og at de står å fikler med seg selv.. Men samme det. Jeg synes ikke no om at de går nakne på stranda eller i gata eller offentlige steder i det hele tatt. La de være nakne hjemme. De får lufta seg godt nok der. Og jeg er ikke alene om å legge merke til dette eller mene noe om det. Når vi voksne og barn over 3-4 år må kle på seg på stranden. hvorfor skal ikke de små det? Som en annen poengterte oppi her så er det er ganske stor infeksjonsfare.. Var flere av de jeg var sammen med som reagerte på det, i varierende alder. Fra 20 til nærmere 70..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå