Gå til innhold

Har du ringt et nødnummer noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ringt 112 pga bråk..

og 113 for å redde livet til mannen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ringt 113 fordi en narkoman lå bevisstløs på gata. De mente narkomane ville dø av stoffmisbruket sitt før eller siden uansett...noe som provoserte meg utrolig. Jeg som forbipaserende har jo plikt til å hjelpe et menneske i nød, og hva så med helsearbeidere?!? Måtte true med vg og dagbladet før de gadd å komme.

Jeg har også ringt 112 da to gutter drev og tagget på veggen ved en skole. Det var mest for å sette en støkk i guttene, for jeg tviler på at politiet gadd å gjøre noe, selv om de sa de var takknemlige for tipset.

Skrevet

Ja, vi har ringt inn brannmelding 3 eller 4 ganger. Nei, vi er ikke pyromaner.

Skrevet

ringte eller delegerte ringingen til andre forbipasserende flere ganger en periode jeg bodde i et valdig belastet strøk i Oslo.

Tuslet stadig over et OD tilfelle på vei til jobb om morgenen.

Skrevet

Ja,113, for min bestemor som brakk bekkenbenet...

Skrevet

Nei, aldri. Ringt den lokale politistasjonen en gang pga bråk/ slåssing.

Skrevet

vi ringte 112 en gang da vi ar første på stedet etter en trafikkululykke... heldigvis ikke store personskader.

Skrevet

har ringt 113 for mamman min flere ganger som var syk. fikk ofte beskjed om å ta taxi, men etter litt kjefting fra meg forsto de tilslutt at det ikke gikk.

ringte110 eller 112 eller 113 (husker ikke helt hva jeg ringte) da jeg oppdaget at det brant hos moren min, men det var forsent.

Skrevet

Nei, aldri.

Har ikke hatt behov for det heldigvis (bank i bordet)

Skrevet

Ringte 112 da jeg gikk hjem og fant en lapp fra pappa der det stod han hadde tatt livet sitt og jeg måte ringe 112/113 for å få de til å rydde opp=( Kjempetrist og i sjokk...

Skrevet

Har ringt 113 flere ganger, har en samboer soom er max uheldig og har ringt 3 el 4 ganger pga. han, sist gang da hen gikk på hodet rett utenfor her hjemme og slo hodet så han ikke kunne snakke og det ikke var kontakt med ham, da kom liftambulansen..

Ringte og når en kompis hadde kutta seg stygt på ei flaske og vi ikke fikk liv i ham.

Og når en kompis som var full og hadde falt og slått seg kraftig og vi ikke fikk kontakt med ham.

Skrevet

har ringt 113 en gang da en kompis slo seg i hode å ble bevisstløs å fikk ikke kontakt med han. han hadde da fått kraniebrudd

Skrevet

jepp.. 113 da minste var rundt 5 uker. Han fikk ikk puste. Først så ville de ikke sende ambulanse. For han kom til seg selv innimellom, men etter 10 min hvor han stadig mistet pusten, så skulle de sende en. Han hadde masse slim i halsen. Tok ufattelig lang tid før de kom. De skiftet nemlig dekk på ambulansen!!!!!!!!!!!! Når de endelig kom, så sugde de opp slimet, og vi ble kjørt rett til SØF. Alt gikk bra da.

Skrevet

Ringt til det lokale politiet en gang da jeg var mindre (gikk på barneskolen).

Passet noen mindre søskenebarn av meg, og våknet på natta av noen som banka på døra for å få hjelp. Da var det to menn som var fulle som slåst ut for døra. Tanta mi kom heldigvis da og fikk komt seg inn døra, og jeg ringte politiet. Han ene hadde dratt til den andre med et ordentlig tykt og solidt lekegevær i tre. Au...

Skrevet

Jeg har aldri måtte ringe et nødnummer, og håper det blir lenge til!

Skrevet

Ringte 113 en gang da vi var på kjøpesenteret og en dame svimte av på gulvet og lå i kramper. Andre bare gikk over eller forbi henne!!! Men vi fikk tak i sykebil og sambo tok seg av henne til sykebilen kom. Vet ikke hvordan det gikk med henne, muligens epilepsianfall eller noe. Men hun var bevisst og satt på benken da vi gikk

Skrevet

en gang, når jeg var gravid.. hadde en idiot av nabo som hadde dop problemer... og så var det torpedoraid der med hagle og diverse... fikk skikkelig panikk og løp inn på badet... ringte sambo først så politi og så huseier(han var politi og vistte om situasjonen).

flytta like etterpå for jeg var eneste vitne og de vakke no koselige karer de der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...