Gå til innhold

Hadde dere gjort dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det kunne jeg sikkert funnet på å gjort hvis jeg hadde hatt litt større bad og pool ;)

 

Tipper ungene syns det var stas!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,vi gjorde det i syden i sommer ja.Ser ingen ting galt i det heller. Men nå er våre barn 4 og 6,5 år da. Her hjemme har vi ikke pool..

Skrevet

HVorfor ikke? hadde barna vært store nok til å ville det og det er ferie, så er jo sånne spontane ting noe som lyser opp i en rutinepreget hverdag. Jeg skal iallefall ikke bli en mor hvor alt skal være veldig gjennomtenkt og fornuftig. Noe moro må man ha det! Og hvis jeg ikke blir en slik mor, så skal jeg iallefall ikke bli en som setter spørsmålstegn på hva andre gjør og skriver om det på et nettforum for foreldre.

Skrevet

større barn skulle det stå...

Skrevet

Kommer ann på alderen på barna det..

 

Jeg hadde ikke tatt med min på 9 mnd liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...