Babyfacepsycho Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Tatt med barna deres ut og badet i poolen kl 21 på kvelden? Bare lurer litt her. =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Om de hadde vært våkne så.. er jo helg Snuppa mi bada i poooooolen hos tanta mi i går på denne tida....
Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Joa. Er det sommerferie så er det sommerferie :-)
Babyfacepsycho Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 Men når det er grått ute? Ikke akkuratt varmt? Jeg kjente selv når jeg var ute at det var kjølig.??
Gjest Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Ikke nå som de er så små nei (snart 3 og 5 år og en baby på 8 uker), men hadde de eldste vært f.eks 6 og 8 år kunne jeg sikkert gjort det :-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Hvorfor ikke?Er jo bare gøy og gjøre noe utenom det vanlige;o)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Hadde ikke "ødelagt" rutinene for det nei! Men om vi hadde vært på ferie, så hadde det vært en ann ting.. da blir rutinene litt rotete alikevel! Men poden er bare 15mnd, og han hadde nok hatt bedre utbytte av dukkerten på morningen etter!
En_av_hver Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Ja, men det kommer selvfølgelig an på alderen:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Hva er det egentlig HI lurer på?? Siden hun spør "nå som det er grått...." ? Hun sier jo ikke noe om alderen... Litt vanskelig og svare da.. NEI, om det er kaldt, så hadde jeg ikke gjort det....
Babyfacepsycho Skrevet 10. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2007 Det har jo vært grått og dårlig vær ut hele dagen. Er jo ikke akkuratt varmt. Så da kan jeg ikke helt skjønne at hvorfor man tar med barna ut og bader i en pool da.. Spesiellt ikke så sent. =)
Babyfacepsycho Skrevet 10. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. august 2007 Vet ikke helt hvor gamle dem er. Men skulle tippe på at den minste er 4-5 år.
grå :) Skrevet 10. august 2007 #14 Skrevet 10. august 2007 jeg kuynne fint gjort det uansett alder. så lenge det er passlig varmt og ikke noe som skjer dagen etter.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. august 2007 #15 Skrevet 10. august 2007 ah, da er jeg med... MEN nå kan jeg jo ikke vite hvor du bor heller ) Her er det nemlig 25 grader... ;o)
Babyfacepsycho Skrevet 10. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 10. august 2007 Her er det ikke så varmt. Er vel 19 maks. =)
Gjest Skrevet 10. august 2007 #17 Skrevet 10. august 2007 Kjem an på alderen. Trur barn har godt av å finne på noko "cracy" innimellom, som f.eks. i ferien. Godt å bryte litt opp med kvardagslige rutinar, men ikkje kvar dag/ kveld. Tenk så kjekt å ha å ha gøye/sprø opplevelsar å tenke på utover høsten og vinteren. Eksempel; Då vi skulle ut seine kvelden/ natta.... og lyse med lommelykt etter padder i veien og flaggermus i trea. Slike minner huskar vi. Eller bade i bassenget etter det er mørkt ute. Men som sagt - ikkje kvar dag/ kveld. Ein gong innimellom.... God ferie.
*betty*spaghetti* Skrevet 10. august 2007 #19 Skrevet 10. august 2007 Uten noen problemer hadde jeg klart og gjort det:) Bare det hadde vært litt varmt!!!! Rutiner er rutiner men de blir ikke ødelagt på en utskjelse... Etter sommern nå er de ganske ædeøagte
Carnivale Skrevet 10. august 2007 #20 Skrevet 10. august 2007 Hadde ungene vært våkne og det var godt og varmt, hvorfor ikke? Ikke en liten unge på ett år eller så da...men så er de vanligvis ikke oppe på denne tiden heller. Husker hvor gøy det var å være oppe litt seint selv da jeg var lita og vi var på hytta, og ta kveldsbad! Ut og bade kjapt, så inn og på med pysj, spise kveldsmat og boms i seng..
Katja Skrevet 11. august 2007 #22 Skrevet 11. august 2007 Klart jeg hadde gjort det, har gjort det mange ganger! Vi har svømmebasseng i sommerhuset, og der bades det gjerne sent på kvelden. Ungene syns det er gøy å bade når det begynner å bli mørkt, for det er lys nede i bassenget, spennende. Og så er det godt med litt avkjøling får man køyer. Og om det er litt kaldt, bryr ikke ungene seg om det. Mine bader uansett, helt til de hakker tenner, så er det inn i dusjen og varme seg, før de hopper utti igjen. Det er jo slikt man skal utnytter sommernatten til, finne på litt uvanlige ting og kose seg sammen med ungene.
Mrs. Bouquet Skrevet 11. august 2007 #23 Skrevet 11. august 2007 Selvfølgelig, om alt lå til rette for det.
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. august 2007 #24 Skrevet 11. august 2007 det kommer litt an på... om vi hadde vært på ferie i syden eller noe... kanskje.. men hjemme... aldri. her har vi faste leggerutiner..
___ Skrevet 11. august 2007 #25 Skrevet 11. august 2007 Hvis det var sommerferie og alle var våkne likevel, så hvorfor ikke? Vi tok ofte nattbad da jeg var barn. Likte det godt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå