Gå til innhold

Hvor mange kg har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har gått opp 3 kilo, mye pga kvalme og småspising. Så på ei anna nettside at man på denne tiden skal ha gått opp 1,5 - 5 kilo. Så du er jo innenfor normalen. Slapp av og husk at kroppen jobber hardt og trenger noe ekstra. Ikke la deg stresse av vekta, tenk positivt og gled deg over at du vokser, og hva det fører til - en deilig liten baby!

Annonse

jeg er 13+5 og har gått opp 4 kg. Synes ikke vi må stresse med vekten...det er jo situasjonsbetinget og det er jo bare til å trimme litt etterpå for å komme tilbake til det normale. Nei, spis og kos dere sier nå jeg ;)

Hei

Jeg har gått opp 3 kg og er i uke 15+3. Synes dette er helt ok. Spiser ikke mer enn normalt. Synes ikke du skal bekymre deg i det hele tatt. Noen legger på seg mye i starten, så stopper det opp. Andre igjen legger ikke på seg før de er ganske langt på vei og raser avgårde. Enhver graviditet er individuell og mye er normalt.

Annonse

.........................hei alle sammen,,,,,, jeg skjelver i buksene når jeg leser alle svarene her,,,, jeg er i uke 17 nå, og har gått opp TI kilo til nå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dette på tross av liiiiite mat spising,,,,,, uvel og i dårlig form..... enten, masse vann i kropeen allerede, eller kanskje det er flere en 1 baby der inne??? hjelp,,,,,,

Hei. Jeg er 15 uker i dag og har gått opp 1 kg. Jeg vil så gjerne legge på meg litt, de andre svangerskapene gikk jeg bare opp fra 1- 6 kg fra startvekta. En får så lite overskudd når babyen kommer hvis en ikke går opp nok. En trenger litt å gå på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...