Gå til innhold

Hvor mange kg har dere gått opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har gått opp 4 kg er snart i uke 15. Jeg synes dette er mye. Spiser sundt og forstår ikke hvorfor jeg raser opp i kg. Kanskje jeg ar mye vann i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har gått opp 3 kilo, mye pga kvalme og småspising. Så på ei anna nettside at man på denne tiden skal ha gått opp 1,5 - 5 kilo. Så du er jo innenfor normalen. Slapp av og husk at kroppen jobber hardt og trenger noe ekstra. Ikke la deg stresse av vekta, tenk positivt og gled deg over at du vokser, og hva det fører til - en deilig liten baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på uke 13 i morra. Gikk opp 3 kg nesten med en gang, men nå har jeg vært stabil i en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+2 og gått opp 2-2,5kg.. Men har ikke fått noe mage i det hele tatt! (bortsett fra litt mer fett..) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12+5, gått ned 5 kg.. Var slik med første også..

 

Rett før hun kom til verden 6 uker før termin var jeg 8 kg tyngre enn startvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 13+5 og har gått opp 4 kg. Synes ikke vi må stresse med vekten...det er jo situasjonsbetinget og det er jo bare til å trimme litt etterpå for å komme tilbake til det normale. Nei, spis og kos dere sier nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har gått opp 3 kg og er i uke 15+3. Synes dette er helt ok. Spiser ikke mer enn normalt. Synes ikke du skal bekymre deg i det hele tatt. Noen legger på seg mye i starten, så stopper det opp. Andre igjen legger ikke på seg før de er ganske langt på vei og raser avgårde. Enhver graviditet er individuell og mye er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ned to kilo. Gikk ned med en gang. Jeg har ikke kastet opp, men har veldig dårlig matlyst. Er i uke 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... Jeg har gått opp 5kg. Begynner å bli litt skeptisk da jeg la på meg 32kg i forrige svangerskap. Er bare 16+2... HJEEELP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, jeg har gått opp 7kg jeg, er i uke 16. Forklaringen er nok at istedet for å være kvalm på begynnelsen, så er jeg bare sulten. Sulten hele tida jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.........................hei alle sammen,,,,,, jeg skjelver i buksene når jeg leser alle svarene her,,,, jeg er i uke 17 nå, og har gått opp TI kilo til nå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dette på tross av liiiiite mat spising,,,,,, uvel og i dårlig form..... enten, masse vann i kropeen allerede, eller kanskje det er flere en 1 baby der inne??? hjelp,,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk greie på i forgårs at jeg venter tvillinger, man legger ikke på seg noe særlig mer av den grunn. Jeg er 13+3 nå og veier akkurat det samme som da jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 15 uker i dag og har gått opp 1 kg. Jeg vil så gjerne legge på meg litt, de andre svangerskapene gikk jeg bare opp fra 1- 6 kg fra startvekta. En får så lite overskudd når babyen kommer hvis en ikke går opp nok. En trenger litt å gå på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...