Serial mom Skrevet 10. august 2007 #26 Skrevet 10. august 2007 Du må jo få en BOXER!!!!!!!!! Ser alle anbeafaler sin rase,så da må jo jeg også slå et slag for gamlegutten min! Boxere er livlige,fulle av moro og lek,og de er kjent for å elske barn! Ville kanskje ikke anbefalt å skaffe en valp/ung Boxer ifm baby,siden de er litt klumsete og aktive som unghunder,men til litt større barn er den perfekt! Min er såpass gammel,og dessuten veldig rolig,så satser på at det går fint med baby også! Sjekk www.norskboxerklubb.no(masse morsomme bilder på fotokonkurransesidene der) Og så har jeg et bilde av lillegutten min på profilen min her inne!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 10. august 2007 #27 Skrevet 10. august 2007 jack russel terrier (medium size) / parson russel terrier ! superposetive, deilige koseklumper/familiehunder som eeeelsker barn, lek og mosjon )
Gjest Skrevet 10. august 2007 #28 Skrevet 10. august 2007 så bare overskriften først- og anbefaler ØLHUND Den varer akkurat så lenge du vil, koster litt sånn... mye innimellom?? Men røyter ikke og snoker ikke rundt, lager ikke kløirompabæsjemerker på gulv og i møbler Lykke til med planleggingen:p
Sussa jan 2016<3 Skrevet 10. august 2007 #29 Skrevet 10. august 2007 har selv vokst opp med hund, men va ikkje spedbarn, men fra 8 års alder pluss minus. Vi fikk en hund som va blanding av papilon,lhasa apso og , og bichon frise hu va verdens nydeligste og snilleste hund. desverre døde hun tidlig fordi hun fikk bein av pappa som skjærte opp innvollene.snufs snufs. etter det fikk vi en omplaseringshund blanding av lhasa apso og tibetans spaniel.vi kunne gjøre alt med henne. kledde på henne dukkeklær og trilla hu i vogn he he he brodern lærte hu å "stå" på hodet.... Så har vi sjøl da boadrer collie blanding med en anelse finsk lapphund. hu begynne å bli en hund du kan gjøre alt med, emn sier i fra når hun vil være alene.Men hu er blitt så glad i vår kjære at visst hun er bortreist så spiser hu nesten ikkje,men når ungen kommer hjem, da stuper hun i matfatet,skulle tro hun savnet henne. Vi har snakket om en hund til, og fant ut at basset hound va et godt alternativ, men selv har vi bare hatt blandingshunder og vært strålende fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå