Basse75 Skrevet 16. august 2007 #26 Skrevet 16. august 2007 Hei og hopp jenter!! Heldigvis ikke lenge igjen til neste uke nå!! : ) Jeg har IKM på mandag og tenkte å starte og teste i morgen tidlig. Klarer jo ikke å vente helt til neste uke!! Hihi... Har kjøpt en del strips så har nok å ta av. Spennende å teste!!! Fikk plutselig for meg at jeg måtte teste i går kveld også - men den var jo selvf negativ. Skikkelig utålmodig nå altså!!! Lykke til til alle oss!!!!! : ) : ) : )
Basse75 Skrevet 17. august 2007 #27 Skrevet 17. august 2007 Oj, oj, oj, oj, oj!!!!!!! Fikk suuuupersvak steek i morges!!!!! Riktignok etter 10 min og ikke etter 5, men allikevel!!! Har IKM på mandag (3 dager til)..... Håpe, håpe, håpe......... Skal ta ny test igjen i morgen tidlig. Ååååååååååååh, så kos det hadde vært om streken hadde være liiitt sterkere i morgen!!! : ) : ) Hvordan går det med dere andre da?? Flere som øyner et lite håp??
2 nøster Skrevet 17. august 2007 #28 Skrevet 17. august 2007 Hei jenter... Krysser fingre for alle sammen neste uke.. Her i gården ble det ikke noe spire, da TR kom 5 dager for tidlig...Våknet i dag morges og.... What the F#@*!!! Dette er det første gangen på flere år at hun har bestemt seg for å dukke opp såååååååååå tidlig. Og jeg som var bekymret for at jeg muligens klarte å innbille meg symptomer slik at hun skulle komme altfor sent..hehe... Jaja, så da blir det nye utregninger og ny mnd her.. Lykke til jenter!!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 17. august 2007 #29 Skrevet 17. august 2007 Hei, jeg har også ikm i uke 34! Torsdag 23. Synes det er helt håpløst å ha gr-tester liggende hjemme, måtte selvfølgelig bruke en i dag tidlig, som selvflølgelig var neg. Men jeg har et ørlite håp om at jeg kan være gravid likevel...hadde menssmerter ca 8 dager etter el, festesmerter?, men kjenner ellers ingenting. Men jeg synes dette er så SPENNENDE!! Lykke til alle sammen!
kjærlighetsbaby Skrevet 17. august 2007 #30 Skrevet 17. august 2007 Hei jenter:) Nå er det lenge siden jeg har vært her inne nå, er i min 16pp... og har egentlig lagt alt dette "stresset" med å bli gravid på hylla. Prød å fokusere på helt andre ting! Har stabil syklus så tester aldri EL lenger heller. Ikm 22 august, eggløsning var derfor i midten av forrige uke. Satt inn "støtet" på både slimløsende hostesaft, sex alle dager rundt el og ingen dobesøk før morgenen etter.. (tror svømmerene er dårlig trent). Det som nå er saken er at jeg har hatt skikkelige murringer hele denne uken, kan på en måte sammenlignes med mens smerter, men kjennes mer som stikninger og små "tak" i eggstokkene. Føler meg generelt varm, synes puppene plutselig er noe mer fyldige og tror nesten jeg er gravid?! Har hatt litt beige utflod, som nå i kveld ble mørkere. litt tynt blod på papiret liksom. (regner meg at vi alle tåler detaljene....) Nå fikk jeg plutselig på følelsen av at det er mensen som er på vei, men da altfor tidlig siden den ikke skal komme før onsdag! Vil nå gjerne høre med dere som har vært gjennom dette før, og dere som nå er i samme periode om dette kan være mens eller festesmerter? Synes det virker så rart at man kjenner festesmerter i 5 dager? Prikker i sidene flere ganger mens jeg skriver til dere nå! -bli ikke klok, og er nok ikke annet å gjøre enn å vente:)
Puselure Skrevet 18. august 2007 #31 Skrevet 18. august 2007 Jeg er vel inn i min 9pp. Har en gutt som ble til på første forsøk i 2005:) Har hatt veldig ustabile sykluser etter jeg fikk mensen tilbake etter fødselen. Denne pp har jeg tatt el-tester og fant el. Hadde aktivitet kvelden før el testen ble positiv og på el-dagen, så det skal ikke stå på prøvingen ihvertfall hehe:) Har vært oppblåst, litt mensmurringer og hodepine. Har gått til akupunktur og fotsoneterapi denne pp, så det gjenstår å se. Har vel ingen forhåpninger, men..... litt likevel;) Har vel ikm søndag, hvis denne syklusen er på 28 dager som jeg hadde før førstemann. Er kjempeklar for å bli gravid igjen. Skal ikke teste før jeg har gått over 32 dager ihvertfall. Orker ikke bruke penger på g-test hvis det er unødvendig. Testet ikke positivt før en uke over ikm sist svangerskap.... men hadde en magefølelse på at det var noe likevel den gang..... Så nå er det bare venting. Håper vi kan komme over på 1. tri snart:) Lykke til alle sammen:)
LoVeLaDy Skrevet 18. august 2007 #32 Skrevet 18. august 2007 Hei Jeg har IKM den 25. Altså en uke til nå, altfor lenge:D Jeg tror vel egentlig ikke det har klaffet denne mnd heller siden jeg og samboer ikke var på samme plass rundt EL, men en jente må da vel få håpe likevel? Kanskje denne El var veeeeldig tidlig denne mnd? hehe. Har vel egentlig ikke symptomer annet enn ømme pupper, men det har jeg hver mnd, så det er ikke noe å stole på her i gården. Begynner dere å kjenne noe nå? Noen er vel klar til å teste allerede om et par dager. Spennende!!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 20. august 2007 #33 Skrevet 20. august 2007 Noen som har testet ennå? Jeg greide jo selvfølgelig ikke å holde opp å teste når jeg hadde en test liggende, men jeg har jo ikke ikm før tors 23., så det var jo litt tidlig. Men nå skal jeg ikke kjøpe flere tester før...i morgen kanskje? Lykke til!
Puselure Skrevet 20. august 2007 #34 Skrevet 20. august 2007 Så var jeg over i 10pp:( Tr kom i går..... Var til legen i dag og hun mente at vi måtte prøve selv i enda 4-5 mnd før vi kunne begynne å tenke på å undersøke videre. Så da får vi bare trå til med enda litt mer akupunktur og el-tester.
cucumber Skrevet 20. august 2007 #35 Skrevet 20. august 2007 Ja, da er vi inne i uka vi har venta så lenge på! Jeg tok en test fredag morgen (skulle på fest fredag), men den var utvilsomt negativ. Litt usikker på syklus, men har tidligst IKM i morgen. Ingen mens å se enda, så håpet lever! Har veldig ømme pupper, men det hadde jeg forrige mnd også, så det betyr nok ikke noe spesielt, kan like gjerne være tanta som melder sin ankomst. Når planlegger dere å teste da? Nå skal jeg prøve å vente noen dager, iallefall til onsdag hvis ikke mensen dukker opp og ødelegger hele spenningen da! LYKKE TIL alle jenter, håper det klaffer for mange denne pp!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 20. august 2007 #36 Skrevet 20. august 2007 Veldig spennende uke, ja! Tok en test i dag, greide ikke å la være. Den var neg, men har ikke ikm før tors, så jeg lever absolutt i håpet. Kjøpte ikke nye tester i dag, for jeg "tåler ikke" at de er innen rekkevidde Skal kjøpe på onsdag, tror jeg, MÅ bare teste på tors. Syklusene mine er egentlig ganske så stabile, så egentlig er det jo bare å vente til tanta kmr eller IKKE kommer og SÅ teste, men det er altfor spennende til at jeg greier å vente. Lykke til igjen! Hvordan går det med alle dere som har ikm i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå