Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei, jenter! Hvordan gå det med dere? EL-tider nå, så de fleste er vel veldig opptatt! Selv tror jeg at jeg skal ha EL i mogen, men tok to EL-tester i dag, og de var begge ngativ! Får prøve igjen i morgen!
spirit Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 tror jeg har hatt en el-blødning i dag.. pittelitt blod blandet i sekretet. Håper det er det og ikke mer tull med tr. Mistet i 12 uke i slutten av april, og 2 tidlige sa etter det.. vil så gjerne denne mnd:) både jeg og sambo begynner å bli en smuule utålmodige nå hehe.. er det mange som el-tester og som har positive tester? good luck everyone=)
Rafi Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Har egentlig EL på lørdag sånn ca. Men denne perioden har vi starta ei uke før. Vi start på lørdag, så igjen tirsdag, og skal prøve å tid til en runde i dag også men er så travelt på jobb og bursdager at jeg tror det må bli en kjapp runde har bestemt meg for ikke å bruke el tester. Skal bare nyte å være sammen med min kjære, og kanskje det da skjer noe vi reiser også på ferie mandagen, så da tenker jeg sikkert ikke så mye på det heller. Og kommer hjem to dager før IKM Lykket til med prøvinga jenter krysser fingre for spire på oss denne gangen.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Hei:) Skal egentlig ha EL på mandag, men mistenker at jeg har EL tidligere enn jeg tror, så vi begynner forhåpentligvis i dag;) Får ikke tempe eller EL-teste lenger, for sambo vil heller la det skje "av seg selv". Men siden jeg allerede har kjøpt EL-tester til denne mnd kommer jeg til å bruke opp dem. Fikk negativ EL-test i dag da... Lykke til jenter! Håper det blir mange positive tester i uke 34!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Hei dreamer! Ja, så er vi plutselig havnet på samme uke igjen? Og jeg har faktisk passert deg med pp'er! Nå sist fikk jeg en syklus på 19 dager, så da ble alt forskøvet igjen. Men går på med friskt mot og håper at denne syklusen blir normal! Jeg EL-tester, men diskuterer det ikke med samboeren.. Så begynner jeg på skole på mandag, så fra da av tror jeg nok at vi kommer til å bare la det gå som det går vi også.. Er jo igrunn bare deilig det da..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Sant at det er deilig:) Men da er det jo større mulighet for at man misser EL.. Får bare holde på litt ekstra da;) Hehe, vi er flinke til å havne i samme uke. Og du driver og passerer meg med pp´r *frekt* ;-P Neida.. Så kjedelig at syklusen din bare var på 19 dager da. Håper den blir lenger denne gangen. Hvilken syklusdag er du på nå? Jeg er på dag 11.. Syklusen min driver og blir lenger og lenger den, håper den slutter med det. Ikke lett å holde styr på sykluser som varierer;)
cucumber Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Hei damer, Jeg har også IKM i uke 34, på tirsdagen. Har aldri tatt EL-test så jeg aner ikke om el har vært, er nå, eller kommer : ). Har et barn på 3 år fra før, og da ble jeg gravid i 3pp. Håper vel litt på det samme nå (er i 2pp), men er usikker.... Har ikke fått ordentlig mens igjen etter at jeg gikk gravid. Blør bare 1-2 dager... syns jo det var veldig behagelig da helt til jeg vi nå skal prøve på en til. Da er jeg litt bekymra for om dette betyr at ting ikke er helt i orden med syklusen min igjen? Vi får vente å se. Begynner vel kanskje med EL-tester etterhvert hvis jeg ikke blir gravid på noen måneder.
2 nøster Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Hei hei jenter! Hyggelig å "treffes". Dette er helt nytt for meg, har ingen barn og dette er første mnd vi prøver. Blir litt tullerusk av det Hehe... Tenker ikke mye på det, men hver dag streifer tanken meg at TENK hvis jeg er gravid.. Sikkert derfor jeg leser alt om symptomer..kremt...men det virker som noen mener det kan komme føre IKM /og noen akkurat på dagen/ og noen sier at det kan ta uker... har nemlig ømme pupper, men det kan selvfølgelig komme av noe annet..(for mye sex ?...haha) Hva tror dere ang symptomer da?? Jeg har nok ikke no EL temping på gang, men har regnet ut sånn ca når EL skulle intreffe og kjørte på annen hver dag.. Ble vel ikke så mye som jeg ville, samboer ble sliten..haha... Er ikke akkurat vane med å ha seg SÅ ofte, stakkar...Gjør nok som Cucumber, og tar EL tester om en del mnd, hvis ingenting skjer. Virker som det er en del som temper...?! Skal ha IKM på onsdagen jeg, eller torsdag....spørs helt på hvilken runde syklusen tar nå...varierer fra 27-29 dager.. Begynner å nærme seg nå.. Lykke til, jenter! Ha en fortreffelig dag!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Hei:) Så spennende at dette er første mnd dere prøver. Håper den sitter på første forsøk! Ang symptomer, så tror jeg det er veldig individuelt. Noen får det rett etter EL, andre ved IKM, noen etter IKM, og noen merker ikke noe før magen begynner å vokse. Håper de ømme puppene dine er tegn på en liten spire da! Jeg pleide å tempe. Jeg likte det veldig godt. Da hadde jeg full kontroll på syklusen, og man kan også se tegn til spire hvis man er gravid. Men sambo vil ikke at jeg skal tempe lenger *snufs*. Han synes prøvingen tar litt overhånd.. Lykke til! Og ha en fortreffelig dag du og:)
hope2 Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Hei på dere jenter:) EL kom tidlig denne mnd, kom på tirsdag, skulle ikke hatt den før i dag. Er i 8 pp, og min mann begynner å bli lei og er sliten av å høre på alt maset mitt om vitaminer og hostesaft, osv. jeg som trodde gutter aldri fikk nok, hehe. Men har ne følelse at det går bra denne mnd. Har gått på hostesaftkur, hehe. Lykke til tl dere alle, blir spenendes å høre hvordan det har gått med dere..
Gjest Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Hei! Ja, etter min erfaring, så er ikke menn så glad i å høre om temping, EL, slim, tester osv.. Min samboer ble lei det med en gang, og likte ikke følelsen av at vi skulle ha sex kun fordijeg hadde EL. Så nå tester jeg i stillhet og diskuterer her inne og med venninner, og det fungerer bra! Jeg fant ikke EL denne gangen, så aner ikke når den var, men får bare gå ut ifra at syklusen går tilbake til de vanlige 26 dagene..
*Bea* & bitteliten Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Hei jenter! EL er over for min del også. Har lagt ned masse "jobb" denne pp - og har faktisk klart å ha sex nesten hver dag Har også vært hos refleksolog og tatt akupunktur. Spennende å se om det kan hjelpe En laaang uke å vente til IKM for min del
Rafi Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Nærmer seg vår ikm uke med storm skritt. Har ikke testa noe denne pp, og det var faktisk veldig greit å la det være. Ikke sikker på når jeg hadde EL, men i helga har jeg hatt helt blank utflod, som jeg tenker er EL. Siden den nå er borte. Reiser på ferie i morgen, og da får jeg håpe at det skjer noe i løpet av den tiden. Så da er jeg tilbake og sjekker hvem som har vært heldig denne mnd neste uke. Krysser fingrene for dere.
2 nøster Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Jeg regnet jo ut når EL skulle være i min tålige stabile syklus...så jeg har gått og tittet etter det berømmelige EL slimet også da. Men kan ikke si at jeg har merket noe veldig før i dag. Men er det mulig å få EL så tett opptil Ikm? (kremt, nybegynner her ja...hehe) Og det er lissom ikke sånn ordentlig EL slim heller, som jeg legger merke til innimellom. hmmm...jaja, får heller satse stenhardt neste periode - hvis det ikke klaffer nå..hehe... Hadde vært hyggelig om vi hadde blitt "kvitt" en del av dere over til 1 tri da Krysser fingre for dere! Nå nærmer det seg no veldig her!!!
Golli Skrevet 13. august 2007 #15 Skrevet 13. august 2007 Hei hei! Har aldri brukt slike EL tester, jeg har en utrolig stabil syklus, får tanta så og si på klokkeslettet, så jeg regner meg bare frem til EL med en fin tabell jeg fikk av en venninne:) Så slenger vi på noen dager før og etter og nyter hele perioden;) Veldig viktig for meg at vi ikke stresser.. Min IKM skal være på fredagen i uke 34, er virkelig spennende dette! Krysser fingrene for oss alle!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 Hei hei:) I dag har jeg hatt masse EL-slim (sorry), så tenkte at NÅ må EL-testen bli positiv, men neeeida. Hvis jeg ikke har EL i morgen heller må jeg nok hoppe over til uke 35, men håper jeg får bli her da;) Fortsatt lykke til alle sammen!
*Bea* & bitteliten Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Nedtelling.... bare 5 dager igjen til jeg skal teste nå Får finne på masse annet rart - så går dagene fort... håper jeg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 Så spennende *Bea*! Krysser fingrene for deg, håper du er gravid! Masse lykke til! Fikk positiv EL-test nå.. Men hadde en veldig vond opplevelse i dag tidlig, så er jo bare deppa og har ikke lyst til å kose.. Får håpe EL ikke kommer før i morgen;)
Lillegull og spiren Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 hei,,hei:) har ikke vært her så mye i det siste,men jeg melder meg på denne tråden. Jeg er nå i min 13 pp og begynner å bli veldig lei...har et stort håp siden lykke tallet mitt er 13,så da får vi se:) Jeg begynte på min første dobble dose med pergotime forige mnd,men ble ikke gravid..fikk høre at pergo virker i 2 mnd,så derfor har jeg pause fra de nå.. Jeg fikk vite av testene i dag at jeg hadde el forige mnd,men ble jo ikke gravid..men jeg har et håp denne pp siden pergo skal virke i 2 mnd...spennende dette her,men nå er det på tide at det skjer noe snart..vil så gjerne bli mamma jeg også. jeg tror jeg hadde el i helgen som var..ca den 10-12 aug og ikm den 23 aug..så nå ber jeg om at jeg har en liten spire der inne.. lyke til alle sammen:)
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 15. august 2007 #20 Skrevet 15. august 2007 Heisann. Har ikm uke 34 jeg og. Skulle ha hadd EL onsdag som var tror jeg,men kom ikke før lørdag. Altså testet positiv på fredags ettermiddag. Da er el på lørdag sant? Håper det for det var eneste dagen under hele EL-perioden at vi klarte å ha sex:-)Har vært forkjøla med feber her hele gjengen:-( Men det er lov å håpe likevel ikke sant? Vet det er mulig å bli gravid med kun en omgang i høyet, for det det ble jeg nå sist da det endte i SA.Da hadde jeg også positiv EL test en dag eller to før det ble noe action. :-) ja-ja den som lever får se..om det ikke blir noe så får vi se til å holde oss friske neste mnd.( men jeg er såååå utålmodig!) :-) :-)
2 nøster Skrevet 15. august 2007 #21 Skrevet 15. august 2007 Spennendes da, jenter! Håper spira sitter denne gangen for dere "slitere".. ( jada, håper jo for alle, men litt ekstra for de Skjønner godt det med forkjølelse, har hatt det i en uke her også..Dritt lei det! Hoster og harker ...innbilder meg "gravid" symptomer som sikkert er pga forkjølelse,stress på jobb og nærmer seg mensen...herlig!! Haha---jeg fikk prata litt ut med en (høygravid!!) venninde i dag, hun vet at vi forsøker..så jeg fikk roa ned underbevissheten min litt....håper jeg da..Regner med at neste mnd så har litt av spenningen gått over- alt er jo så nytt i.o.m. at det er første pp... Jeg har faktiskt bestilt tester i dag..Tenkte at det var likså greit, har ikke veldig lyst å valse ned på apoteket. Greit å ha noen hjemme. Bestilte bare 5 strips og 2 CB.. Noen som har erfaring med strips?? Er de til å stole på?? Ha en fin-fin dag!!!!
Golli Skrevet 15. august 2007 #22 Skrevet 15. august 2007 Ja, nå nærmer det seg med stormskritt jenter:) 9 dager for min del.. MEN, jeg klarte ikke å dy meg idag, sikkert bare jeg som innbiller meg ting, trøtt og sliten som fy, ømme bryster og kjenner "mensen murringer" - med disse signalene klarte jeg ikke dy me med å ta en test, har lest at flere har testet positivt 8-9 dager før IKM, men selvsagt testet jeg negativt... Men så er det jo 9 dager til IKM, så jeg regnet egentlig med et negativt resultat... Hadde håpet på at tiden skulle fly avgårde til den 24., men igår måtte jeg til legen med en skade jegg pådro meg på jobb torsdag, det resulterte i krykker og 10 dagers sykemeld:( Så nå blir jeg masse inne her fremover, har ikke lov å bevege så masse på meg, må passe på at jeg ikke belaster kneet.. Får komandert min kjære litt rundt omkring da:) hehe:)
akicha Skrevet 15. august 2007 #23 Skrevet 15. august 2007 Hei! Utifra de andre innleggene på denne tråden, kan det virke som jeg hører til blant de med IKM uke 34.. Jeg hadde hvertfall eggløsning i helgen som var.. Vi rakk antagelig ikke å ha sex før det var over! -Men, jeg har et liiiite håp likevel... Jeg har ikke brukt el-test, så jeg kan i det minste håpe at jeg tar feil mtp el-tidspunkt..! Lykke til til alle dere andre og til meg selv :-)
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 15. august 2007 #24 Skrevet 15. august 2007 Hører vel til her jeg nå. Hadde El onsdag eller torsdag. Venter IKM på torsdag uke 34. Måtte ta en test i dag tidlig for å se, men den var selvfølgelig negativ. Litt tidlig kanskje. Man har hatt vondt i magen i tre dager, og vært så kvalm i dag tidlig, gikk å brakk meg, til og med i barnehagen når jeg leverte guttungen. Håper på det beste. Krysser fingrene for meg selv og for dere.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. august 2007 #25 Skrevet 16. august 2007 Her har jeg enda ikke fått EL:( Men hvis jeg er så heldig å få EL denne mnd, så hører jeg i såfal til uke 35 nå. Masse lykke til alle sammen, håper mange av dere blir gravide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå