Gjest_1001 Skrevet 8. august 2007 #26 Skrevet 8. august 2007 Holder på med b og uarbeider faget, på fjernundervisning. Skal ta kurs i matte og fysikk i januar, så skal jeg studere til å bli kjemiingeniør på høyskolen i bergen, mest sannsynlig.
mammatiltulla Skrevet 8. august 2007 #27 Skrevet 8. august 2007 Begynner på pedagogikk ved NTNU nå.. Storgleder meg!
hit og dit Skrevet 8. august 2007 #28 Skrevet 8. august 2007 Medisin. Pappaen skal vera heime fra september til juni
LegallyBlond Skrevet 8. august 2007 #29 Skrevet 8. august 2007 Har en bachelorgrad i sosiologi, og er nå jusstudent (på 3.året om jeg starter opp etter permisjonen). Er fremdeles usikker på hva jeg skal bli, vanskelig å få gode juristjobber her hvor vi bor så vurderer å hoppe av og heller ta litt historie, religion og pedagogikk og bli lærer. Da får jeg iallefall jobb der jeg vil....
Karoline's*mamma Skrevet 8. august 2007 #31 Skrevet 8. august 2007 Eg studerte med baby (nr1), dvs frå ho var 1 veke til ho var 7 mnd. Fekk jenta siste året p vernepleien. I starten hadde eg ho ofte med på forelesning. Snakka med både forelesar og studentar, og alle sa at eg berre måtte ha jenta med meg. For det meste sov ho, eller fekk pupp. Var ei veldig snill jenta, så o uroa lite. Ser i ettertid at, hadde nr2 kom først, hadde det ikkje gått så bra. o var mykje meir våken og ei lita bråkebøtte-i samenligna med nr 1. Når eg var i praksis var ho med pappaen, og av og til ellers og. For oss fungerte det veldig bra, men trur det kjem mykje an på babyen din. Send gjerne ein pm om det er meir du lurar på.. Lykke til!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #32 Skrevet 8. august 2007 Begynner på deltids videreutdanning innen KRL på Menighetsfakultetet nå i høst. Skal kombineres med jobb (85%) og familie... Kan bli stritt, men det skal gå! Kvelds- og helgesamlinger.
*jaja* Skrevet 8. august 2007 #33 Skrevet 8. august 2007 Jeg skal begynne på 1. året sykepleier på mandag!!! hjelp
m@rie82 Skrevet 8. august 2007 #34 Skrevet 8. august 2007 jeg er over halvveis på sykepleien. trives kjempegodt, og gleder meg til å begynne igjen etter permisjonen!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. august 2007 #35 Skrevet 9. august 2007 Studerer språk...aner ikke hva jeg skal bruke det til,- har lyst til å bli diplomat, men det går nok ikke pga bruddet med barnefar.
kroi Skrevet 9. august 2007 #36 Skrevet 9. august 2007 "Master i helsefremmende arbeid og omsorg i lokalsamfunnet - MHPCC" (Halvtidsstudie i tillegg til full jobb som sykepleier).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå