Gå til innhold

studentmammaer- hva studerer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med b og uarbeider faget, på fjernundervisning.

Skal ta kurs i matte og fysikk i januar, så skal jeg studere til å bli kjemiingeniør på høyskolen i bergen, mest sannsynlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner på pedagogikk ved NTNU nå.. Storgleder meg!

Skrevet

Medisin. Pappaen skal vera heime fra september til juni

Skrevet

Har en bachelorgrad i sosiologi, og er nå jusstudent (på 3.året om jeg starter opp etter permisjonen).

Er fremdeles usikker på hva jeg skal bli, vanskelig å få gode juristjobber her hvor vi bor så vurderer å hoppe av og heller ta litt historie, religion og pedagogikk og bli lærer. Da får jeg iallefall jobb der jeg vil....

Skrevet

Eg studerte med baby (nr1), dvs frå ho var 1 veke til ho var 7 mnd. Fekk jenta siste året p vernepleien. I starten hadde eg ho ofte med på forelesning. Snakka med både forelesar og studentar, og alle sa at eg berre måtte ha jenta med meg. For det meste sov ho, eller fekk pupp. Var ei veldig snill jenta, så o uroa lite. Ser i ettertid at, hadde nr2 kom først, hadde det ikkje gått så bra. o var mykje meir våken og ei lita bråkebøtte-i samenligna med nr 1.

Når eg var i praksis var ho med pappaen, og av og til ellers og. For oss fungerte det veldig bra, men trur det kjem mykje an på babyen din. Send gjerne ein pm om det er meir du lurar på..

Lykke til!

Skrevet

Begynner på deltids videreutdanning innen KRL på Menighetsfakultetet nå i høst. Skal kombineres med jobb (85%) og familie... Kan bli stritt, men det skal gå! Kvelds- og helgesamlinger.

Skrevet

Jeg skal begynne på 1. året sykepleier på mandag!!! hjelp :)

Skrevet

jeg er over halvveis på sykepleien. :)

trives kjempegodt, og gleder meg til å begynne igjen etter permisjonen!! :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Studerer språk...aner ikke hva jeg skal bruke det til,- har lyst til å bli diplomat, men det går nok ikke pga bruddet med barnefar.

Skrevet

"Master i helsefremmende arbeid og omsorg i lokalsamfunnet - MHPCC" (Halvtidsstudie i tillegg til full jobb som sykepleier).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...