Gå til innhold

studentmammaer- hva studerer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nysgjerrig når jeg lese en tråd lenger ned og lurer på hva dere studerer. Selv tar jeg sosiologi på Blindern.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting foreløpig, men håper å komme i gang med noe snart!

Skrevet

Jeg har planer om å gå sykepleien til neste år.

Skrevet

Juss ved Universitetet i Oslo (Sentrum). Skulle vært ferdig for lenge siden.... Bare oppgaven igjen nå da..

Skrevet

Litt forskjellig. I år skal jeg slappe av og ta en haug kosefag på Blindern ved siden av jobb. HF/SV-ting.

Skrevet

Sykepleie. Skal begynne på 2. året nå og stortrives! Anbefales!!

Skrevet

Sosialantropologi og psykologi. Tar ett års permisjon nå da, men skal ta et par fag for å holde det ved like. :)

Skrevet

skal ta noen nye vgs fag på sonans på ett år.. skal gå noe videre men er usikker på hva.. sjonglerer med tanker om sosionom, spaterapaut, make-up artist, aromaterapaut..og sikker noe mer som jeg glemmer i farten ;)

Skrevet

tar du det I Oslo?

jeg skal ta sosialpsykologi som valgfie emner. hvilken emner skal du ta ?

Skrevet

Noen emner innen psykologi og statsvitenskap tror jeg, har ikke spikra emnevalget ennå, må se hvordan undervisningstidene funker i forhold til andre forpliktelser.

Skrevet

Bibliotek- og informasjonsvitenskap på Høgskolen i Oslo. Begynner på 3. året den 20.

Skrevet

Nei, Trondheim. Tok sosialpsykologi i vår, interessant. Men fant dessverre ut at å kombinere graviditet med studier ikke ligger helt for meg, fikk ikke det resultatet jeg ville ha.

Jeg tar et sos.ant-fag nå til jul, regionsemne Afrika. Er bare lesing, og ingen oppgaveskriving. :)

Skrevet

Eg var studentmamma, men er ferdig vernepleier no :)

Skrevet

Mastergrad i Statsvitenskap. Burde vært ferdig for 1 år siden men kommer vel i mål til våren.

Skrevet

har vert studentmamma i 2 år nå, førskolelærer, nå bytter jeg studie, og begynner på sykepleier deltid i neste uke( dvs skal prøve å se hvordan det går... lille kine er jo så bitteliten enda..)

forresten, er det noen av dere som har vert studentmamma, med baby?? baby på forelesning osv, erfaringer? hun blir uansett ikke med på forelesninger over nyttår, da er hun garantert for stor- (6mnd) og vil sikkert leke og prate osv- så er dette deltidsstudier da, så blir tre eller fire samlinger før jul det blir vel ca 15-20 forelesningsdager det da...

nå er hun 2 mnd gammel....

Skrevet

Jeg har også gått sosiologi, vurderte master, men hopper over på sykepleie i stedet! Har lyst til å bli helsesøster/jordmor/psykriatisk sykepleier eller .... Vi får se etterhvert som jeg får prøvd meg i praksis! Gleder meg!

Skrevet

Integrert lektorprogram i språk og samfunnsfag. Skal ta master i nordisk, har religion og psykologi som tilleggsfag.

Skrevet

Studerer medisin. Siste året med baby. Gikk greit å ha henne med på forelesning til hun ble kanskje 5 mnd. Da begynte hun å ville prate og høre på stemmen sin under forelesningene og jeg tilbrakte mye tid på gangen...

Verre var det å få lest. Men leste endel på kveldstid etter at hun hadde lagt seg. Var litt tungt da, men det gikk....

Skrevet

Var studentmamma fram til i fjor sommer (vernepleie), har jobba eit år no. Skal til på videreutdanning i spes. ped. no i haust. Det skal eg kombinere med jobben. Har nett funne ut at eg er gravid, so er litt spent på korleis dette skal gå (termin i april), men prøver iallefall. Det blir no eller aldri =)

Skrevet

Ingen ingeniørstudenter her da??

Jeg studerer mikroteknologi jeg. Har ett år igjen for å få bachelor, men skal ta to år til for å få mastergraden (sivilingeniør) :)

Dette er forøvrig på Høgskolen i Vestfold.

Skrevet

Starter siste året på barnevernspedagog utd. i Trondheim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...