LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. august 2007 #26 Skrevet 10. august 2007 Da burde du kanskje lese alle innleggene her.
~sjiraff~ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #27 Skrevet 10. august 2007 Det gidderjeg ikke, er lei av hele diskusjonen. Synes det er en haug med trangsynte idioter som skriver her inne. (og de fleste synes sikkert det er jeg som er den trangsynt idioten) Men i ettertid så har jeg ikke noe problem å si at jeg tok feil ang. ambulanseperosnellet. De gjorde en feil, men det viste vi ikke for 3 dager siden. Bortsatt fra de selvutnevnte ekspertene her inne da..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. august 2007 #28 Skrevet 10. august 2007 Jeg visste. Men er ingen selvutnevnt ekspert. Men jeg har presis samme utdannelse som ambulansepersonellet det er snakk om her, så jeg forsøkte virkelig å få deg til å forstå hvor feil de gjorde, men jeg snakket vel til veggen. Synd du ikke vil lese, du kunne nok lært litt av tråden. Men men, kunnsap er jo bare makt.
~sjiraff~ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #29 Skrevet 10. august 2007 Men selv om du har samme utdannelse var du ikke der og så hva som skjedde? Og dermed så kan du jo ikke uttale deg om hvorvidt han fikk bra nok medisinsk sjekk eller ikke? Du baserer vel ikke din medisinke oppfatning på bakgrunn av hva vitnene sier? Det er mitt poeng, men det virker som om folk bare ikke vil skjønne hva jeg mener. Mulig jeg er ekstremt klønete på å forklare meg. Ha en fin kveld, nå er denne debatten død for min del.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. august 2007 #30 Skrevet 10. august 2007 Om du bare hadde lest lengre opp her.... Jeg tok meg personlig nær av at du faktisk påstår at du mener de gjorde en god, og riktig vurdering når alle solemerker sier det motsatte. Jeg var ikke der. Men jeg vet hva som bør gjøres, og som ikke ble gjort. Det er faktisk nok for meg (og alle kollegaer jeg har snakket med!) til å trygt kunne fastslå at her ble hverken prosedyrer eller mellommenneskelige hensyn fulgt. Mulig du heller ikke ser mitt poeng, men det er meget enkelt: om alt hadde gått riktig for seg hadde Ali vært hjeme i stua si i dag, ambulansepersonellet vært på jobb (som jeg!), politiet hadde jaktet på langere og rensa gatene for prostituerte, og ledelsen ved Ullevoll hadde sovet godt om nettene, uten bekymringer. Men slik er det ikke. God kveld fra meg også, her må lades opp om noen skulle bli slått ned i løpet av natta.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 #31 Skrevet 10. august 2007 Så vidt jeg har fått med med tisset mannen på seg.. Da burde de kunne lagt sammen 2 og 2 og skjønt at det ble 4.. Hardt slag mot hodet for så rett etter å tisse på seg uten å merke det?? Alle jeg kjenner og har kjent som har hatt en hjerneblødning har tisset på seg.. Hva trodde de da? at han gjorde det for å være ekkel? Den med at han skulle vært ruset blir for tynn.. han var i parken med samboeren og babyen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå