Gå til innhold

Svigermor tog barnet mitt till sverige utan lov..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hon har varit lite svår tidigare.. Började tjata när Celina var under 2 månader på att få ha henne övernatten och tyckte att jag var så orättvis som inte lät henne vara där.. Att jag ammade spelade ju ingen roll, det var bara att pumpa och ge flaska.. Celina har aldrig tagit flaskan och enligt henne så är det bara för att jag inte har prövat tillrekligt hårt.. Men dottern min hylade så fort hon såg flaskan och sen så tyckte jag att hon var alltför liten för att vara borta från sin mor..

Sen har det klagats på att Celina har för fina kläder, att allt matchar och att vi bor i för fint områder ( bara direktörer där enligt henne) så svåa.. Ja det kan man nog kalla det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, fy faen.. Blir irritert på dine vegne! Det der var totalt respektløst, og jeg håper hun får beina på jorda snart og ber om unnskyldning!

Skrevet

Absolutt ikke. Du er ikke for hard..... for en dame. Hun hadde aldri sett ungen min igjen uansett hvor mye hun hadde sagt unnskyld. Hadde nok vurdert å anmelde henne for ulovlig bortføring eller hva det heter(mildere form en kidnapping)

Jeg håper at mannen din tar en alvorligt prat med henne. Der han forteller at: DERE tok en besluttning SAMMEN og at det er DERE som BESTEMMER for DERE er FORELDRE og at hun skal være glad for at dere ikke anmelder henne for kidnapping......

Skrevet

Dette er jo nesten på grensen til kidnapping mener jeg!!!!

Hadde selv blitt fly forbanna, og mener at du har all rett til å være sint og sur på din svigermor!

Slik oppførsel går ganske enkelt ikke ann!!!

Skrevet

Jeg hadde klikket i vinkel, om jeg hadde opplevd det samme som deg. Svigermoren din kan si og føle hva hun vil, men det er kun du og din mann som har rett i denne saken her.

Og det å klage på at barnet har for fine klær!!!???? Hun må jo være syk (psyk). Ikke alle barn som har det godt, så hun burde jo bare være glad! Mye rart man skal henge seg opp i tydeligvis. Nei, ikke bry deg om at hun er såret.

HUSK: Det er hennes tap, at hun ikke vil be om unskylding, og det igjen fører til at hun ikke får møte sitt eget barnebarn. La henne styre på. Når hun har raset nok (sladret rundt og ferdig med å synes synd på seg selv), kommer hun forhåpentligvis krypende tilbake. Om ikke, så la henne sitte der å furte/sutre....... :)

Håper uansett at det ordner seg, men synes ikke dere skal gi dere for husfredens skyld. Ikke koselig med familiekrangel, men damen må forstå at hun har gjort noe galt, og da kan ikke dere gi dere denne gangen i hvert fall!

Ha en fortsatt flott dag. Kos deg med Celina og "drit" i svigermor!!!

Skrevet

Tack för alla fina ord känns skönt att veta att det inte är jag som är gal :-D Ska pröva att bara roa ner och inte låta henne ödelägga flera av mina dagar och när hon sen saknar barnbarnet sitt tillräkligt så är hon kanske beredd på att be om ursäkt.. Kosar mig massor med min lilla prinsessa och tackar massor er alla igen!

Skrevet

Å.. fy å jeg hadde blitt sinna om det hedde hendt meg.. Jeg synes rett og slett du er FOR mild mot henne... Jeg hadde lagt et helvete uten like..svigermor eller ikke....

For INGEN ville ha fått lov å gjøre noe så respektløst og uforsvarlig (etter min mening)......

Kjenner jeg blir så sinna på dine vegne..

Stå på..fortell hvordan det går videre da :)

Skrevet

Synest det var respektløst av sviger å ta med seg ungen deres når dere hadde gitt beskjed at hun ikke skulle.Og utrolig respektløst og lite gjennomtenkt gjort siden ungen skulle på bhg tilvenning.Hadde det vært meg hadde jeg flydd i flint.Synest ikke du overreagerte i det hele tatt.

Svigermor er å blir svigermor!

Svigermor&&%¤##""&())?`??)/%#¤#"!

Skrevet

Syns det du gjorde var helt riktig. Det er hun som skal respektere dere som foreldrer, og ikke omvendt. Hadde svigemor gjort noe sånt mot meg, hadde jeg også blitt ganske sinna, og gjort det samme som deg. Det er jo vanskelig for deg nå å stole på henne.

Lykke til da.

Skrevet

Det er for galt at man skulle være nødt til å oppdra sin egen mor / svigermor. Nei, syns ikke du har hard. Det er deres barn, og derfor dere som bestemmer. Man kan nesten kalle dette for en kidnapping.

Skrevet

Ja det får man si var utrolig freidig!

Men, synes ikke du skal nekte henne å se datteren din, det blir en barnslig måte å straffe henne på synes jeg. Men du kan gi henne beskjed om at hun ikke får ha henne på overnatting mer, siden hun ikke aksepteres deres avgjørelser:-)

Skrevet

Synes du/dere reagerte rett her! Fy flate, tenk å holde på slik som svigermoren din! Det er sant, det er jo nesten kidnapping, og det er meget alvorlig! At hun i tillegg har vært vanskelig overfor dere tidligere, og presset dere for å få ha barnebarnet sitt hos seg før dere var klar for det, bare understreker hvor egoistisk hun er. Hadde ikke latt henne få passe barnebarnet sitt mere, i alle fall ikke før dere er sikre på at dere kan stole på henne. Om dere lar henne treffe datteren deres, hadde jeg ikke latt dem være alene, nettopp for å vise at dere ikke stoler på henne nå. Hun er meget respektløs. egoistisk, korttenkt og frekk som holder på slik!

Skrevet

Jeg hadde blitt dritsur og nektet å se den dama igjen på lenge, lenge!! Makan til mangel på respekt!

Skrevet

Jeg hadde aldri latt svigermor fått så mye som et sekund med min pode alene.Ikke om det så var at hun var på besøk og jeg måtte på do,da hadde jeg tatt poden med meg på do,for henne hadde jeg aldri stolt på mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...