3b@rnsmor-30* Skrevet 7. august 2007 #26 Skrevet 7. august 2007 sikksakk saks solbriller rumpesalve våtservietter cd, broderi 3 neglelakker 2 tomme flasker med brus en tutekopp xbox kontrolllommebok fjernkontrollmaten til gubben 2 mbiler en liten bok om ole brumm neglesaks gamle aviser og blader i en haug kulepenn neglefil 2 batterier 2 armringer kam stein kassett kubbelys liten duk skrutrekker hehe.... jeg har IKKE rydda.... skal det i morgen. har fri da!!
lille je Skrevet 7. august 2007 #27 Skrevet 7. august 2007 En hvit løper, et brett med fire telysestaker og en vase med en blomst i, en hustelefon, en mobil, tre fjernkontroller, ei mugge med vann, to glass, klokka mi, en smørkniv (???) og ei skål med fire potetgullflak:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 7. august 2007 #28 Skrevet 7. august 2007 *en svart,tom vase *to telysholdere med glass under som man kan putte ting inni *en rund turkis brikke *en skål med melkesjokolade *en fjernkontroll *et krus med te oppi
fleskepupp Skrevet 7. august 2007 #29 Skrevet 7. august 2007 Hmmm... En grønn løper med en svart løper oppå, et svart fat med to grønne kubbelys, to grønne telysestaker, en Elias film, mobil, 4 fjernkontroller og et tomt glass
Mynona Skrevet 7. august 2007 #30 Skrevet 7. august 2007 Hehe, her har vi en liten tyv som stjeler alt som står på bordet, så her står det nå, etter at hun har lagt seg ett glass vann og en fjernkontroll. Eneste plassen i huset som er sånn noenlunde ryddig=)
cherry coke Skrevet 7. august 2007 #32 Skrevet 7. august 2007 To fjernkontroller, to lysestaker, en skål med druer og ei flaske olden vann.
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 7. august 2007 #33 Skrevet 7. august 2007 tjaaaaaaaaaaa skal vi se..... -en løper som er bers og creme -et speil med to svarte lykter til å ha telys i. -laptop -en hårstrikk -2 fjenkontroller -2 glass med fanta og potet gull:=)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #34 Skrevet 7. august 2007 1 stk ketchupflaske,1 stk tom villa flaske,ny pakke våtservietter,tre glass, brev fra lånekassa, sånne klosser som man skal ha under senga (vet ikke hva de heter jeg), veska mi, tallerken og flaska til snuppa og noe annet vræl jeg ikke kan se herfra:p
Gjest Skrevet 7. august 2007 #35 Skrevet 7. august 2007 hehe.. to minnealbum til gutten min som jeg holder på med når jeg har tid, en huskeliste over ting som må kjøpes til ferien, det nyeste det nye, ett glass pepsi max og lett- yoghurt
Twig Skrevet 7. august 2007 #36 Skrevet 7. august 2007 1 tomt glass, et firkantet grønt stearinlys med skål som matcher under, 2 penner, en kabel til pc, førerkortbok, en bok om bambi
Gjest Skrevet 7. august 2007 #37 Skrevet 7. august 2007 glemte også en skål full av havregryn som snuppa spiste halv porsjon og fylte opp men da ville hun ikke ha mer..hehe
Carnivale Skrevet 7. august 2007 #39 Skrevet 7. august 2007 En bok Et glass vann En duk En vase med markblomster To lysgreier m/telys i En legomann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå