Gå til innhold

Hva har du på stuebordet nå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat ryddet jeg.. så her er det rimelig tomt. 1 album, 1 glass vann og potetgull....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i boks med pepsi max,pcen,dopapir,en boks med lakrisgreier og en pose med noe godteri som smaker vondt hehe

Skrevet

Et par solbriller,skål med potetgull,2bokser med pepsi max,2 fjernkontroller,en flaske med vann,gameboy,bærbarpc,trådløsmus og en dvd...ja litt rotete..he he

Skrevet

Lysestaker made by eldste penta, fat med bananer, fotoalbum, en bunke Nemi-blader, fjernkontroller, brusen til gubben :)

Skrevet

oiii altfor masse...

n tom skål, en pakke bokstavkjeks, en fotballkopp, 4 fjernkontroller , t mobiler, lader til batteri, kamera, to glass, en duk, en blomst, coastere, en nøkkelhank, en caps, en pose doc , smokkeholder, en mus (til pcen) og ett par sokker til tøøtto.....

ohh no ble eg inspirert til å rydde her...haha

Skrevet

To fjernkontroller, en babysitter, avis og brev og en vaskeklut:)

Skrevet

her er det mye!!

et litermål til å varme en flaske i, data, 1 glas vann, kjøkken håndkle, chips, en boks plommer, fjernkontroll og 3 mobiler... en tom colaboks.. å eit kamera..

Skrevet

Reklame på gulv. noen baby leker. en tåteflaske, sparebørse, smykkeskrin og mine føtter:)

Skrevet

oj... jeg har IKKE ryddet ennå... :P

en tom brusflaske, noe reklame, ett brev, papirlommetørkle, to mobiler, et håndkle, litt sjokoladepapir, to småbøker til mini, to fjernkontoller, en flaske med vann, et fotokamera, et tomt cd'cover og en lekefigur...

pluss laptop'en da :)

Skrevet

Duk, halvtom pringels, glass med cola, 2 strikk, ei spenne og ei flaske...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hmm... et cola glass, en skitten tskjorte tilhørende den yngste i familien. 3 fjernkontroller, og en telefon....

Skrevet

ops, glemte solkremen...

Men nå skal det ryddes ja. :)

Skrevet

To aviser, nei forresten, tre!, en tom asjett, et brukt tørkepapir, et ubrukt tørkepapir, en avent-kopp med litt innhold, et tomt glass, og en hel vanvittig drøss fingermerker... Har glassbord...

Skrevet

her er det en orange løper...ei blomsterpotte og 2 store lysestaker

Skrevet

En grønn løper, et antikt, grått rundt fat med en antikk flaske/vase med tre hvite roser i, en høy, slank lysestake i sølv, et hvitt kubbelys og en roseformet telysestake. Elsker den pynten! Og så ligger det en fjernkontroll, en vannflaske og mobilen til sambo der akkurat nå, hehe..!

Skrevet

En hvit duk, friske blomster og en fjernkontroll. :)

Skrevet

En boks med tøylapper i, kamera, mobil, en kopp, ei teskje, valgkortet, et par øredobber, øretermometer, medlemsblad fra cappelens hobbyklubb, to tåteflasker, fjernkontroll, laptop.

Skrevet

3 vannflasker,tom og jerry kjeks (fyy meg:p) en stor te-kopp,en skål med chillinøtter,2lysfat,saltvann,nesespray,hostesaft,paracet,5 smokker,en smekke,2 små biler og 4 fjernkontroller..

på tide å rydde kanskje...tjaa..ja og en håndkrem...

Skrevet

Glemte en fjernkontroll og en ispinne....

Men nå er det bare en fjernkontroll og et ark helt ubrukt tørkepapir som ligger igjen. Pluss fingermerkene, dem gadd jeg ikke å ta akkurat nå...

Skrevet

Nøkler, lommebok, tre mobiler, en hustlf, en walkitalki, en bruksanvisning, en bamsefat, en bamseskål, en bamsekopp, en vanlig kopp, kubbelys, blomster, pakke med knaskegullerøtter, tre tøy klosseting, en rangle, to broderier, to rammer til broderiene, fire fjernkontroller, en hårkurflaske, en topp, to spisebrikketter, et glass og et fat, en lader, en neglefil, et penal ooooog....en lader...

Skrevet

Absolutt ingenting;-) Ikke er det et bord heller, men en stor puff i skinn som matcher salongen.

Skrevet

Ikea og ellos katalog, fjernkontroller, smokk, dentinox, asjett med vafler, smør, syltetøy, ost, rømme. Genser og leke fra jenta vår. Febertermometer, tannbørste, tannkrem, paracet, glass, melk, mobil og en kaffekopp.

Sambo får litt av å rydde etterpå, siden jeg er syk...tihiii..

Skrevet

Og med nærmere ettersyn så ligger det faktisk en saks, et jobbidkort og en cd der også..

Skrevet

En antikk duk, en te-lysestake, en kopp med vann og et fargekrit.

Skrevet

En grønn lin-løper, ett sølvfat med tre kubbelys, ett glass vann, mobilen, snus og 4 fjernkontroller.

Skulle såååå ønske jeg hadde en skål stappet med snop.. *godis-syk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...