Gå til innhold

Hvilken bil har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en sjuseter Toyota Picnik, 2000 modell. God å kjøre, god plass, kan ta ut de to bakerste setene, evt ha et sete ekstra i bak for å få plass til vogna. Går som ei klokke (aldri vært noe tull med den på 150000km, bank i bordet). Og har de tingene du synes er viktige.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har mercedes e 220, stasjonsvogn, veldig fornøyd :o)

 

God plass baki :o)

Skrevet

Det utgjør nok en del tusen kroner i året.... Ihvertfall nå når gubben må bergynne å pendle på jobb og kjøre 11 mil per dag, + at vi kjører mye i ferier også(han har familie 80 mil nord for her, jeg har familie 110mil sørover).

HAr slev ikke sett bagasjeplassen i den nye Lagunaen, d er gubben som styrer det meste, vet den er velsig skrå bake, men det er ikke noe prob med hensyn til hundebur ihvertfall, d kan sveises om til å passe(det er i utgangspunktet sveiset til den bilen vi har nå).

Skal i vei og sjekke hos en kompis som har en Laguna 04mod så da får jeg vel se

Skrevet

Tror nok ikke gubben noensinne blir å falle sånn for en bil med liten motor, ergrer seg mer enn nok obver den vi har. Mye bakker her i området, og han sukker dypt hver gang vi(ofte med fullastet bil) snegler oss oppover bakkene....

 

Skrevet

Hehe, har lovet gubben at han skal få kjøpe en sånn om vi vinner minst 300 000 i Lotto ;p

Skrevet

Jeg har en smart fortwo (liiiten) og mannen kjører peugeot 307CC (cab).

Jeg tapte krigen og må kjøpe ny bil.

Har hørt at som merker generellt så vinner ofte Toyota på den sikreste bilen og kjøre. Jeg ender nok opp med en Toyota, som ikke er alt for stor ;)

Skrevet

vi har passat...aldri hatt noen problemer med den

Skrevet

2002-mod BMW 520 diesel - stasjonsvogn. God plass, lavt forbruk (0,64 blandet), MEGET god å kjøre, ligger klistra på veien (på sommerføre) og er veldig rask og villig på gassen. Imidlertid må det innrømmes at det ikke er noe særlig med bakhjulstrekk på vinterføre, lett at den danser litt med rompa... Anbefales likevel varmt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...