Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. august 2007 Forfatter #26 Skrevet 7. august 2007 Hadde du ment det samme om det var ditt barn og det ikke hadde gått bra? Babyen har nok hatt englevakt for fra der vognen stod og trillet fra og til der babyen landet er det 3 meter i høydeforskjell. Heldigvis landet babyen i busken. hadde vognen tippet andre veien hadde babyen landet i en haug med store steiner.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. august 2007 #27 Skrevet 7. august 2007 Uffda.. Dette hørtes ille ut!!! Som du sier, så vil du ha det som før. Og du vil sikkert stole på han igjen, selv om det kommer til å ta tid. Men aller helst trenger du en unnskyldning fra han? En liten bekreftelse på at HAN også vet hva han har gjort? En bekreftelse på at han ikke feier det under døren? Først da vil du begynne å slippe litt av taket? Du vil gjerne dele litt av denne sorgen (selv om det jo gikk bra, men det er ille for en mor å ha det slik..) med han, og gråte og fata ktisk være GLAD for at det gikk bra? At han har og ikke minst VISER at han dårlig samvittighet? Den gangen sønnen min datt ned trappen gråt jeg masse. Hadde det skikkelig vondt. Det hadde tatt meg 10sek å lukke igjen grinda, men jeg skulle bare ta på han jakke. Han ser katta vår og løper etter katta. Jeg var bare to sekunder fra å fange han før han datt ned trappa så så jo hele fallet på den stakkars gutten. Han fikk bare en kul og ikke hjernerystelse i det hele tatt. Tok med han til legen rett etter fallet.. Det du kunne gjøre var å ta opp dette med helsesøster. Få hjelp derfra..? Håper det gåt bra da...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. august 2007 #28 Skrevet 7. august 2007 Bare en ting jeg lurer på ang sånne ulykker...får det ikke noen konsekvenser i etterkant? Tenker barnevern og/eller politi.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. august 2007 Forfatter #29 Skrevet 7. august 2007 Nei, ingenting. Blir ikke rapportert noe sted eller noe om det er det du mener.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. august 2007 Forfatter #30 Skrevet 7. august 2007 Ja, hadde hjulpet en hel del om han ville snakke om det og viste at han var lei seg for at det skjedde og glad for at det gikk bra og viste litt forståelse for at jeg også ble redd og at jeg trenger å se at han kan være litt tilstede i sitt eget liv og ikke være så vimsete. Jeg føler at han gir uttrykk for at han syntes det ikke var så farlig og at det ikke gjør noe om det skjer igjen for det går jo som regel bra. Vi holdt på å miste det eldste barnet da det var baby, men det gikk bra etter mye om og men og jeg kjenner på denne følelsen hver gang det skjer noe som gjør at barna ikke har det bra. Jeg er ganske bevisst på å ikke bli for overbeskyttende og det er helt greit med skrubbsår på knærne osv. men legen sa rett ut at dette kunne gått riktig så ille og at den lille må ha hatt englevakt, og det er ikke godt å høre.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. august 2007 #31 Skrevet 7. august 2007 Uffda.. Sånt er ille å høre om Jeg tror for iallefall for DIN del at du burde ta det opp med helsesøster og få råd derfra. Kanskje du må sette ultimatum ifh til han..? Jeg vet ikke jeg.... Ønsker deg bare MASSE lykke til, tror du har mye å stri med.. Klem til deg!
melkekua™ Skrevet 7. august 2007 #32 Skrevet 7. august 2007 Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg......men alt kan vel skje.....hmmm....
Gjest_1001 Skrevet 7. august 2007 #33 Skrevet 7. august 2007 Hvorfor skulle en ULYKKE blitt rapportert da?
yasmina Skrevet 7. august 2007 #34 Skrevet 7. august 2007 Huff, dette hoertes ikke noe kjekt ut. adde nok soekt hjelp paa HS som de andre foreslaar. Han maa jo paa en eller annen maate innse at det som skjedd var pga at han var uoppmerksom. Naar det gjelder det som staar her angaende rapportering saa er sykehuset pliktig til aa rapportere hvis det kan overhode tenkes at det ikke var en ulykke. De vil ikke fortelle deg at det rapporteres saa det faar du somregel foerst vite naar telefonsamtalen kommer noen uker senere og du blir kalt inn til samtale. Er jo ikke saa ofte det skjer da, men har en venninne som opplevde det. Sykehuset selv skal ikke bedoemme om det var en ulykke eller ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå