Gå til innhold

Er det noen fra haugesunds området her?


heih

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bare lurte på om det var noen fra Haugesunds området her i januar klubben? Jeg er Heidi, 32 år og venter mitt andre barn 14 januar. Gleder meg fantastisk masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på dere:) Ja da ligger jeg jo sånn midt i mellom dere i termin. Koselig. Magen min har begynt å vokse ganske bra nå. Det er vanskelig å skjule hva som er i gjærde he he. Hvordan ligger det an hos dere? Ellers er jeg i fin form bortsett fra at jeg fortsatt er så trøtt. Jeg er så spent og gleder meg bare så masse til det lille nurket skal komme. Jeg har en gutt på 3 år som snart skal bli storebror. Han lyser opp når han snakker om det. Det skal bli spennende å se hvordan det går. Dere er førstegangsfødende begge to? Er dere spente på hvem som kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...må ikkje snakka om trøtt,konne sove 24 timar i døgnet..Det er vårt første ja og glede oss veldi,tio går alt for seint. Ikkje e magen begynnt å visa heller,men den kjeme vel plutseli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg føler meg allerede som en hval;) Det er fortsatt ingen som ikke vet det som spør om jeg er gravid, men jeg kan ikke tro at de ikke lurer. Det er rart hvor forskjellig kroppene våre er. Jeg er også så gruelig trøtt. Det går greit så lenge jeg er på jobb, men når jeg kommer hjem er jeg helt slips. Hvilken uke er du i nå? Jeg var 18 i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg e litt lubben,så da tar vel litt tid før da komme igjennom fettet:-) hihi...mn buksene e blitt litt for stramme.Eg ska ikkje klaga så lenge eg klare å holda mg våken på jobb,mn sofaen rope på mg når eg kjeme heim ja.Håpa da snart går øve,sko hatt gjordt så mykje heima og.På fredag gjekk eg øve te uke 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E i uke 20 nå. Magen har vore synlig ei god stund, møkje hinting om tvillinger...... ska på ultralyd på onsdag, glede meg kjempe masse t d. Har hatt ferie og fått slapt av masse. E ganske trøtt og sliten ennå, har kje gitt seg. Blir nok hardt å bjyne på jobb igjen, men kan jo sove når eg komme him!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og Hå kommer rett fra jobb nå og er klar til å stupe til sengs, men måtte bare innom får å ta en titt:) Jeg skal på UL på torsdag. Vet du hvorfor du får så sen UL Mary Ann?

Når skal du på UL da Kristine?

Jeg er også god og lubben, men magen tyter ut likevel. Men det har kanskje med at jeg har vært gravid før?? Det er nå iallefall deilig å kjenne at det er noe som vokser der inne. Jeg er bare så glad i det lille nurket som ligger inni der:) Tiden går fryktelig sakte. Jeg synes det er en million år til juletider, men forhåpentligvis går det litt fortere framover siden jeg har det travelt på jobb. Har kjent noen kynnere allerede og liker det ikke:( Fikk forigemann 6 uker før tiden og det var ikke så kjekt, selv om alt gikk bra. Nei nå får jeg hoppe til køys og lade opp bateriene. Godnatt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på ultralyd i dag, om 1 1/2 time..... trur eg ska på ultralyd såpass seint pga ferieavvikling på sykehuset. Syns d har vore utrolig lenge å venta, men d har nå egentlig gått ganske raskt. har dåkke vært på ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal på UL 29.08...ja har da ganske travelt framover eg og så eg håpa tio går litt fortare nå.Sambo synes da går alt for fort :-) da e så mykje me sko gjordt i heimen før tio e der,så nå måtte eg roa meg litt...hahaha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt va heilt perfekt!!! Kunne kje sjå kjønnet, babyen låg me beina i kryss og ganske sammenkrølla så hu klarte kje å sjå d. Men d gjere ingenting sålenge alt e bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig at alt var vel på ultralyden Mary Ann:) Det blir ekstra spennende når en ikke vet kjønnet da. Jeg skal i morgen og er veldig spent. Hadde igrunnen bestemt oss for å ikke vite kjønn, men nå vet jeg ikke lenger. Jeg er fryktelig nygerrig. Jeg har vært på UL 5 ganger tideligere i dette svangerskapet, men jeg er fortsatt spent. Har hatt så mye kynnere nå de siste dagene og da blir jeg litt bekymret. Fikk forige mann 6 uker før tiden. Det gikk jo fint, selv om det ikke var så kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei alle sammen!

Lenge siden vi har skrevet her nå. Hvordan er formen? Jeg sliter med kynnere og er blitt aktivt sykemeldt. Skal på ny ul imorgen for å se om det kan ha påvirket livmortappen. Håper og tror ikke det. Det er utrolig mye liv her inne nå. Det er så kjekt. Er det noe nytt med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:)

Henger meg på her;P Er fra Haugesund, bor nå på karmøy. Venter mitt første barn 10 januar, er nå i uke 23. Fikk vite på ultralyd at det skulle bli jente!:) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Jeg er 31 år fra Haugesund og venter mitt første barn 9 januar.Jeg gleder meg masse.Hadde en god del plager i begynnelsen.men nå føler jeg meg i ganske god form.Har lagt på meg en god del og har litt vann i føttene.Men alt er verd det tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Er ny her inne, men tenkte hvertfall å henge meg på denne :) Er også fra Haugesund, 23 år og har termin 10. januar :) Venter tvillinger- sannsynligvis 2 gutter. Hatt et tøft svangerskap så langt, tror jeg , dette er mitt første.. Koslig med andre fra Haugesundsområdet som har termin rundt samme tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.jeg er også fra haugesund.Venter mitt tredje barn.Det blir en skikkelig itte på klatt.Termin 28 jannuar eller 3 februar. Vi gleder oss veldig.Er i god form og har det bra.Er begynt med spent mage.Men som er normalt. Jobber full stilling i helsevesenet og er begynt utdannelse som teraput.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har sett denne tråden, glemt d helt ut. Snakke meg om ammetåke, vil heller si gravidtåke for tida. Skikkelig problemer me å huske ting, glømme ka eg ska på kjøkken, på vei der t...... Jobbe nå to timer mindre til dagen, fikk tilrettelegging på jobb pga utagerende atferd, og psykisk stress. Arbeider med barn med spesielle behov på en barneskole. Var så sliten når eg kom him fra jobb at eg måtte gå og legge meg, sov nesten heile tida. Kunne bare glømme alt sosialt liv. Føle d e bedre nå. Har meldt meg på et deltidsstudium i spesial pedagogikk, virke kjempe spennende!!!! Noen andre her som har termin ca 6/7 januar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt rykter om at de har det på sykehuset. noen hadde visst fått det gjennom jordmor eller fastlege. Hadde søkt spesifikk om 3d ultralyd, men vet ikke om dette er sant. Kan hende de har det på privatsykehuset, men da må du ha henvisning fra fastlege. Mange som tar 3d ultralyd på hinna i stavanger, for der er det privat klinikk som har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...