Gå til innhold

Er det noen fra haugesunds området her?


heih

Anbefalte innlegg

Er noen av dere andre sykemeldte? For øyeblikket er jeg 100 prosent sykemeldt. Merkelig å ikke ha en jobb å gå til, men jeg må innrømme at det er godt også. Merker at jeg slapper av nå og kynnerene avtar. Det gjør at jeg ikke bekymrer meg så masse lenger.. Uff, men så føler jeg meg litt dum igjen, for samvittigheten sier at jeg jo burde vært på jobb nå som jeg har så gode dager.. Nei det skal ikke være lett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann... formen e bra,men slite litt med rygg og bekken plager for tio,mn så lenge eg klare å gå på jobb ska eg ikkje klaga:-) magen e begynnt å voksa og eg kjenne liv kvar dag,kan me ha da bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen;) jeg er fra kolnes (fastlands siå av karmøy) bor der sammen med min samboer;) jeg er 26 år og venter vår førstefødte 22 januar, en liten gutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på solvang. Rett overfor vard-hallen. Er det noen her som kunne vært interessert i å treffes? Ta en kaffe e.l. Kunne kanskje fått til en trillegjeng når bebisene kommer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vore hygggelig med et møte;) Det er ingen i min nermeste omgangs krets som venter barn, så det hadde vore hyggelig med et felles møte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så koselig det hadde vært å treffes. Hva med å treffes mandag 1. okt på Samson kl.19.30? Jeg er forresten fra øvre bydel, i nærheten av høyblokkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan går det? Er dere ikke så lystene på å treffes eller passer det dårlig? Vi er tre el fire stykker fram til nå som har meldt interesse og det er ingen som kjenner hverandre (iallefall ikke som jeg vet om). Kjekt om dere ble med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er sykemeldt og synes dagene går så seint.Savner å gå på jobb.Men jeg har en altfor tung jobb til at jeg hadde orket det sånn som formen er om dagen.Er du Heih i gang med puslespillet ditt? Hvor gamle er de andre barna dine Snikers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her eg og. Eg er fra Åkra. venter mitt andre barn 29.januar. Har ei jente som blir 3 i oktober. er 28 år. Fortiden går eg på aktiv sykemld, pga bekkenløsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei giggsi:) Jo jeg er i full gang med pusslespillet mitt. Blir helt manisk og klarer ikke å la det ligge. Har klart ca en tredjedel nå (den lette delen) nå er det bare 2000 brikker igjen som bare er himmel he he. Det blir en utfordring:) Hva dere andre sykemeldte på for å få dagene til å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...