Gjest Skrevet 6. august 2007 #26 Skrevet 6. august 2007 Men, vi på småtroll 0-1 er jo i permisjon, og max perm penger er jo 6 G, 377.000 i året...Så fremt man ikke har særegen avtale med jobben, at de betaler det over - og opp til inntekt...Heldig de som har det. Jeg har dessverre ikke den avtalen, så her er det 6G.. Men, på disse trådene legger man kanskje til mannens inntekt også da?
mam <3 Skrevet 6. august 2007 #27 Skrevet 6. august 2007 Tenker litt det samme jeg, men ikke fordi jeg har sett en mengde tråder der det diskuteres lønninger og slikt, men fordi jeg ofte ser tråder på skravle der folk legger ut i det vide og brede om nye vogner de har og skal kjøpe dyre barneklær og ditt og datt, ofte er det de samme folka, og det er ikke få. Mange av dem er unge også. Når jeg er på DiB har jeg en følelse av at 75% driter penger og at resten av de 25% er som som meg, at de har så de klarer seg men ikke så alt for mye mer. Det var jeg som starta den tråden på ung mor, rett og slett for å se om det var bare meg som er en helt vanlig ung og til tider meget blakk mor.
mamman til M&M Skrevet 6. august 2007 #29 Skrevet 6. august 2007 jeg har ikke god råd..utbetalt 10tusen i mnd:) men klager ikke...
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 6. august 2007 #30 Skrevet 6. august 2007 vi har 10.000 til sammen i mnd vi! og husleie på 6.000 og strøm. pluss mat..... så jeg må begynne på skole nå den 20. og den 5 mnd gamle jenta mi må bli med.
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. august 2007 #31 Skrevet 6. august 2007 Det lukter litt missunnelse av overskriften ja.... hehe Mannen min jobber i staten, jeg jobber i butikk, likevel har vi godt over det beløpet som du nevner, i gjennomsnittsinntekt... I og med at de fleste her inne har barn, så er det jo også å regne med at man har kjæreste (vanskelig å lage barn uten det), altså har to inntekter og da er det vel også naturlig at folk har over gjennomsnittet i inntekt... eller?? Hvis gjennomsnittsinntekten gjelder alle typer inntekt dekker den jo kanskje også de som får trygd, pensjon og lignende.... Det vil jo trekke ned snittet betraktelig. Og jeg tror også at de som svarer på inntektstrådene har en inntekt de ikke er redd for å snakke om. Men vi er jo flere her inne enn de 30-40-50 som svarer på de trådene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå