mamma til 2 små:=) Skrevet 9. august 2007 #26 Skrevet 9. august 2007 ja jeg må si det er trist at så mange bryr seg m å amme foran andre!! det måtte vert kjipt! det er jo faktisk ingen som ser brystet noe særlig+det er jo mat.....ingen tenker over det.jeg amma uannsett hvor jeg måtte befinne meg og di få som syns synet er er ekkelt får gå videre...kunne ikke brydd meg mindre-men det er meg å min mening:=) synd for dem som ikke klarer å gi f... hva andre syns om amming offentlig
temi & keli Skrevet 9. august 2007 #27 Skrevet 9. august 2007 Så sant kroppen og babyen vil det sånn, så skal jeg amme. (Ikke alltid man bestemmer sånt selv, men jeg amma forrige til hun var 16mnd) -og jeg skal amme offentlig også!
petite fleur Skrevet 9. august 2007 #28 Skrevet 9. august 2007 Jeg vil helt klart amme dersom jeg får det til - krysser fingrene for det! Og selvfølgelig vil jeg amme offentlig, uten å slenge puppene oppi andres påsyn av den grunn. Jeg er helt sjokkert over at jordmor kommer og tafser og drar i puppene på nybakte mødre, visste ikke at det var sånn!! Da får hun seg en karamell, det er helt klart! Trodde bare de skulle lære deg teknikker og "snakke" deg gjennom ammingen de første gangene, ikke forgripe seg på den måten......
jente og gutt Skrevet 9. august 2007 #29 Skrevet 9. august 2007 Jeg slet litt med å komme igang sist, men etter hvert gikk det kjempebra. Jeg ammet når det var nødvendig, uansett hvor jeg var, folk ser jo ikke mer hud enn dere viser frem. Tenkte også littt sånn at jeg ikke ville amme foran andre, men det ble helt naturlig etter en stund. På sykehuset var de veldig greie og barnepleieren som hjalp meg å komme igang spurte hver eneste gang om det var greit at hun tok på brystet for å hjelpe. Det plaget meg ikke det minste. de har jo sett andre kroppsdeler, som er mer personlige...Kommer til å gjøre alt for å kunne amme denne gangen også, det var praktisk, lettvint og ikke minst veldig koselig. Jenta mi ville ikke ta flaske, så ike lås dere fast i en løsning før barnet er der, men se hva som er best for dere da. Det er det kun dere selv som kan finne ut av. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå