Gå til innhold

Treff for oss med turbo-barn:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg får det til på søndag - det hadde jo vært artig, da!

Må bare se hva som skjer i helgen ellers først; det er siste helg i ferien og så har gubben bursdag på lørdag så jeg må holde det litt åpnet...

Men hvor og når da? Er ikke spesielt kjent der oppe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra! Skal vi si det sånn at vi møtes i 11-12 tiden ved kafeen på Ekebergsletta (er det riktig sted...?)

Skrevet

Kafeen på Ekebergsletta, den klarer vi vel å finne. Ellers har vi jo mobiler:-))

Skrevet

Er jo sykkelenke stort sett alltid for tiden så meget mulig at jeg tropper opp med to små turbofrøkner, ja. Søylehuset dere tenker på, eller hva? Mener å huske at det er ganske godt skiltet for å finne EKT (ridehuset) og så ligger jo søylehuset rett nedenfor (bodde ganske nært i mitt "tidligere liv").

Skrevet

Eh... litt sløv her, men jeg mente da selvsagt søndag 12. aug.

Skrevet

Jeg har VELDIG lyst å komme, reiser evn rett fra hytta og møter dere, men hvordan finner jeg dere, har jo bare møtt snulder ;-) Skal jeg bare se etter en mange koselige damer med barnevogner he he...men regner det kommer jeg ikke, vet jo aldri hvordan dette været er!

Skrevet

Du finner oss HELT SIKKERT:-)

En gjeng skravlebøtter med en skokk unger løpende rundt:-)

Skrevet

Vi er midt i et bursdagsrush for tiden, til helgen blir minstemann 2 år. Får gjester på søndag. Tror imidlertid ikke de kommer før 16, så da burde vi rekke en tur på Ekeberg først. Jeg satser derfor på å komme. Det er meldt dårlig vær dessverre, i så tilfelle holder jeg meg hjemme.

Skrevet

Kan vi bli med også?

megogjr c",) som kalte på oss da... hehe..

Skrevet

Bare koselig det:-)

Skrevet

Rundt kl. 12 da eller?

Det er mulig vi kommer uten Karopappa. Premier League, Arsenalkamp kl. 13, say no more....

Skal prøve å overtale ham :)

Skrevet

Høres kjempekoselig ut, lenge siden sist. Regner med at jeg og Thyra kommer, og ev. Thyrapappa:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...