Reveenka Skrevet 7. august 2007 #26 Skrevet 7. august 2007 Mulig jeg får det til på søndag - det hadde jo vært artig, da! Må bare se hva som skjer i helgen ellers først; det er siste helg i ferien og så har gubben bursdag på lørdag så jeg må holde det litt åpnet... Men hvor og når da? Er ikke spesielt kjent der oppe...
strikkballen Skrevet 7. august 2007 #27 Skrevet 7. august 2007 Bra! Skal vi si det sånn at vi møtes i 11-12 tiden ved kafeen på Ekebergsletta (er det riktig sted...?)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. august 2007 Forfatter #28 Skrevet 7. august 2007 Kafeen på Ekebergsletta, den klarer vi vel å finne. Ellers har vi jo mobiler:-))
Gummelillan Skrevet 7. august 2007 #29 Skrevet 7. august 2007 Er jo sykkelenke stort sett alltid for tiden så meget mulig at jeg tropper opp med to små turbofrøkner, ja. Søylehuset dere tenker på, eller hva? Mener å huske at det er ganske godt skiltet for å finne EKT (ridehuset) og så ligger jo søylehuset rett nedenfor (bodde ganske nært i mitt "tidligere liv").
Gummelillan Skrevet 7. august 2007 #30 Skrevet 7. august 2007 Eh... litt sløv her, men jeg mente da selvsagt søndag 12. aug.
Anonym i dag Skrevet 8. august 2007 #31 Skrevet 8. august 2007 Jeg har VELDIG lyst å komme, reiser evn rett fra hytta og møter dere, men hvordan finner jeg dere, har jo bare møtt snulder ;-) Skal jeg bare se etter en mange koselige damer med barnevogner he he...men regner det kommer jeg ikke, vet jo aldri hvordan dette været er!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #32 Skrevet 8. august 2007 Du finner oss HELT SIKKERT:-) En gjeng skravlebøtter med en skokk unger løpende rundt:-)
Maud Skrevet 8. august 2007 #33 Skrevet 8. august 2007 Vi er midt i et bursdagsrush for tiden, til helgen blir minstemann 2 år. Får gjester på søndag. Tror imidlertid ikke de kommer før 16, så da burde vi rekke en tur på Ekeberg først. Jeg satser derfor på å komme. Det er meldt dårlig vær dessverre, i så tilfelle holder jeg meg hjemme.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #34 Skrevet 8. august 2007 Kan vi bli med også? megogjr c",) som kalte på oss da... hehe..
Karomamma Skrevet 8. august 2007 #36 Skrevet 8. august 2007 Rundt kl. 12 da eller? Det er mulig vi kommer uten Karopappa. Premier League, Arsenalkamp kl. 13, say no more.... Skal prøve å overtale ham
Ronja65 Skrevet 8. august 2007 #37 Skrevet 8. august 2007 Høres kjempekoselig ut, lenge siden sist. Regner med at jeg og Thyra kommer, og ev. Thyrapappa:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå