Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Så at noen av de nye her inne snakket om et treff 15.august. Hva om vi også tar sats og prøver å få til det, på Ekeberg??? Har ingen anelse om det er kafe eller lign der, men om været er flott og det er stor tumleplass så må det jo være midt i blinken for oss og de aktive barna:-) Noen andre som kan? Evt annen dato?
Anonym i dag Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg er med til Ekeberg, kjempe fint for oss med turbo-barn ;-) det er Kaffeteria der hvor du får kjøpt det meste, alt fra bakevarer til pizza. Kjempe fine og stooore lekeplasser og gratis parkering for oss som kommer fra "landet" og kjører innover ;-) Det er også mulighet for og ta med engangsgrill og grille selv. Jeg er med ;-)
phantomet Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg blir gjerne med på treff... Ekeberg er i så tilfelle perfekt, for jeg må stille med begge mine.... Det er jo slik en fin stall med hester og andre dyr der.Men om den er åpen vet jeg ikke...men det er den sikkert. Og så er det kafe der... Går jo an å ta en telefon og sjekke hvordan det er midt i uken, men tror det er åpent.
Tiggywinkle Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg blir også med, stiller vel med alle 3 tenker jeg:-) Fint med litt boltreplass, kan jo ta med en ball og litt leker også. Det blir bra:-)
strikkballen Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Hei, hei - høres veldig hyggelig ut! Har ikke vært der på lenge, høres jo veldig fint ut. Og lille-junior er ikke særlig lett å ha med på bykafe for tiden, toppen 20 minutter - inntil stedet er utforsket, så er det kamp for å få lov til å klatre opp på bordene eller løpe ut av kafeen:-) 15 er vel en onsdag - er det noen som har mulighet i helgen, lørdag eller søndag (bortsett fra søndag 19 aug?)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Søndag 12.august er et alternativ for oss:-) Da kan jo den mannlige delen bli med også om de har lyst:-)
Reveenka Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg kan, men da må det bli tidlig.... skal på jobb på kvelden. Ellers kan jeg både 13 og 16 c",)
phantomet Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Om det blir den søndagen stiller vi særdeles mannsterke herfra...*skratter* blir vel nærmest som et sektsmøte det da??? hahaha
strikkballen Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Søndag 12 august passer veldig fint! Kanskje jeg tar med hele gutte-gjengen, så kan store-junior sparke fotball og se på dyrene og sånt. Vi kan egentlig når som helst på dagen. Lille-junior pleier å sove fra ca 12-13.30, sikkert flere små som skal sove - kanskje etter sovetid? Ellers kan de jo selvsagt sove i vognene også.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2007 Hallelujah!! Høres jo artig ut, med sektmøte....hihihi........
phantomet Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Sovebarna kan sove i vognene sine. Da blir det fredelig den stunden....*skratter* Vi må jo treffes slik at vi kan spise lunsj og dra hjem til middag...(jobb for enka) Jeg foreslår 11-12 tiden jeg... Av erfaring bruker vi noen timer på skravling, så det er greit å begynne tidsnok.... *ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2007 Hihi, og hvem dag snakker vi om??? Synes enka ramset opp to nye alternativ også!?! Snakker vi søndag 12. eller ons.15. eller eller eller.....:-)
Karomamma Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Vi kan!!! Søndag 12. altså, ikke midt i uka dessverre
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2007 Da stemmer vi for søndag 12. Da kan kanskje de fleste eller??? Vi tar med gubber og naboer og de som ellers måtte finne det for godt:-)
Tiggywinkle Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Vi kan også den 12, tror jeg. Må bare sjekke med mannen at ikke han har lagt noen andre planer for oss:-)
Anonym i dag Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 Hei og hå, for meg passer det best den 15, 12 er jo allerede nå til søndag og da skal vi på hytta kan ikke de som kan den 15 komme da ;-))
♥Snulder Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 Søndag 12. er en dag da jeg kan lure med meg gubben;=) Ville vært superdeilig å slippe unna bryllupsplanlegging for en dag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 6. august 2007 Da satser vi på det - om været er bra da! Litt regn er også ok, men plasker det så blir jeg hjemme altså;-))
♥Snulder Skrevet 6. august 2007 #19 Skrevet 6. august 2007 Jupp! Det er jeg heeelt enig i .... plaskregn er pyton......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 7. august 2007 dytter denne jeg så ikke vi glemmer det:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 7. august 2007 #21 Skrevet 7. august 2007 (kanskje vi også blir med) men det vet jeg ikke altså, for det kan jo hende at det er fint å være sammen med familie også ???? ;-)))) oss fæ sjå.
dritgrei hei hei! Skrevet 7. august 2007 #23 Skrevet 7. august 2007 ikke nå, men den 12. er jeg det :-) Jeg skal nemlig drikkes ut i oslo den 11. say no more... nå er jeg ikke spes hard på flaska, men man kan aldri vite :-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 7. august 2007 Å så gøy da:-) Klart du må ta med familien på parktur søndag, med mørke solbriller og paracet i lomma;-)) Ha det kjempegøy på lørdag da!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 7. august 2007 #25 Skrevet 7. august 2007 Kan jo være grit for dritgreigutten å få løpe litt, men jge bestemmer ingenting før søndag morgen jeg tror jeg... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå