(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. august 2007 #26 Skrevet 5. august 2007 Her er det bare kjæresten som lager mat. Deilig. Jeg kan, men synes det er kjedelig. Er med å hjelper til da, med feks oppkutting av salat osv.
Sololight Skrevet 5. august 2007 #27 Skrevet 5. august 2007 Her er det sambo som er kokken i huset:-) Av og til spør han om jeg kan lage, for han gidder ikke, men det er sjelden.... Jeg liker godt å bake, men er ingen stor kokk selv, mens mannen min er genuint opptatt av mat, så derfor er det bare blitt slik hjemme hos oss.
Slostril Skrevet 5. august 2007 #28 Skrevet 5. august 2007 Her er det også han som er kokk. Han inviterer mamma og pappa på middag ganske ofte. Da starter han dagen med å handle på de forskjellige butikkene han mener er best, og står på kjøkkenet HELE dagen. Når det bgynner å nærme seg, ber han meg smake, og serverer meg vin så jeg gidder holde han med selskap. Når jeg skal lage mat er det som regel pasta eller pølser.
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 5. august 2007 #29 Skrevet 5. august 2007 I løpet av de 2 årene vi har vært sammen, så har jeg ALDRI lagt middag, (tror eg lagde grøt men svidde det engang for lengesiden=S) Kunne ønske eg var like flink som han!! HAn er utenlandsk, så risen han lager er heeeelt UTROOOLIG!
2 søte små gutter Skrevet 5. august 2007 #32 Skrevet 5. august 2007 Min kan, selv om det ofte blir litt lite variasjon (enten blir det grøt, kylling og ris eller biff stroganoff).
Gjest Skrevet 5. august 2007 #33 Skrevet 5. august 2007 Jeg er ganske bortskjemt der; mannen min er utdanna kokk og elsker å lage mat
Gjest Skrevet 5. august 2007 #35 Skrevet 5. august 2007 Sitter å spiser goood mat som han har laget akkurat nå
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 5. august 2007 #37 Skrevet 5. august 2007 Jepp, og han er faktisk ganske flink!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 5. august 2007 #38 Skrevet 5. august 2007 Han kan lage mat, gått kokkeskole. Men ikke dermed sagt han lager mat fordet.. Hvis ikke jeg lager middag, så blir det som regel ikke middag. Enten det eller så slenger han sammen en suppe pose... Har tatt det opp mange ganger, nytteløst.---
olla Skrevet 5. august 2007 #39 Skrevet 5. august 2007 Nei, min kan, men er ikke særlig glad i det. Og iom at jeg går hjemme, han jobber, så lager jeg det meste, han kan gjøre en del i helgene, men ikke i ukene.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #41 Skrevet 5. august 2007 har en faglært kokk til mann. og når han gidder.. lager han de nydeligste retter..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. august 2007 #42 Skrevet 5. august 2007 Min lager stadig vekk. Og delikatesser nå når han har ferie og jeg jobber *juble*. Men noen fantastisk kokk er han ikke (enda), selv om utviklingen har gått fra grandi til blåskjell i løpet av de årene vi har vært sammen. Men han har panikk for å avvike fra oppskrift da, så hvis jeg blander meg inn får han jo helt noia *ler*
ditte&malusken&lillebror Skrevet 5. august 2007 #45 Skrevet 5. august 2007 Min kan BARE lage kjøttkaker. Alt annet er rått inni og svidd på utsiden eller smaker noe rart.. Men han veldig god på kjøttkaker da..
mayaya Skrevet 5. august 2007 #46 Skrevet 5. august 2007 Min lager vesentlig mye mer middag enn meg! godt er det også! :-D
SuperGlad Skrevet 5. august 2007 #47 Skrevet 5. august 2007 skulle akkurat skrive at min ikke kan, men heldigvis kan herr Fruktmos! Å han er megaflink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koala *g07* Skrevet 5. august 2007 #48 Skrevet 5. august 2007 Min mann er husets kokk, elsker å lage mat. Nesten så jeg blir litt vel bortskjemt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå