frøken blå Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 lage mat?? Sambo har ALDRI (les; aldriiiiiii) laget noe mat....
imsdal med julesmak Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Min kan, han står å safter blåbær for øyeblikket ;D
Mille** Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Min kan! ) Men det er jo ikke noe man kan før man har prøvd, så du får gå til streik du da! ;o)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Det kan han :-) Vi har hver våre spesialiteter...;-)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Han er en middel til god kokk, vil jeg si =) Eneste jeg har å klage på er at han roter så sinnsykt når man lager mat.
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 lite matlaging på min også ja... lager han mat blir det grandis, grilla pølser eller mat fra gatekjøkken oftest..
dvaslatkadjeteta :o) Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Min har akkurat servert gode hamburgere (hjemmelaget). )
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Min sambo er flink til å lage mat
Tommage♀♂ Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Han kan litt ja. Kjøttdeigretter kan han. Og steking av vanlig kjøtt, posesauser osv. Men han kan ikke lage en saus fra bunnen uten oppskrift f.eks. Og han kan ikke dikte frem retter sånn som jeg gjør.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 her i huset er det bare han som lager mat..:S er litt bortskjemt sånn sett... GANSKE også..
Diva Muffin Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Han er rimelig håpløs.. Begynner å steke kjøttet på på panna før han skrur på ovnen han skal ha potetbåtene i og sånt.. Grøt og vafler får han til da Jeg husker en gang han lagde hvalkjøttgryte, det var ihjelstekte kjøttbiter som lå og fløt i brunt slim med kokte løkbiter i :S
Anne-B. Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Han kan lage mat, og det er jeg glad for nå. Hehe, lat som jeg er i disse dager. Han er ikke noen goumetkokk, men han er flink til å komme på nye matretter.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Min kan hvis han vil. Men han vil hest bare lage taco, pizza osv, og det kan vi jo ikke ha hver dag!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 Min lager mye mere mat enn meg! ) Jeg hater å lage mat, men elsker å spise den!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. august 2007 #19 Skrevet 5. august 2007 Han er kjempeflink og LIKER å stå på kjøkkenet.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #20 Skrevet 5. august 2007 Min kan! Han er ihvertfall flinkere enn meg å lage god mat.. Har aldri hatt noe talent sånn jeg.
snartgift.no Skrevet 5. august 2007 #21 Skrevet 5. august 2007 Min lager middag hver dag:) - siden han kommer først hjem fra jobb...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #22 Skrevet 5. august 2007 njaa..skeptisk.. koke wienerpølser kan han.. og steke middagspølser,hihi.. men jeg må lage potetmosen selv er ingen flink kokk jeg heller da.. men i kveld blir det pizza fra pizzabakeren
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. august 2007 #23 Skrevet 5. august 2007 Han lager mesteparten av maten her i huset, for han er mye flinkere enn meg:)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 5. august 2007 #25 Skrevet 5. august 2007 Min kan ja,men han hater å lage vanlige middager,han må kokkelere litt:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå