Gå til innhold

Om ALLE sine mannfolk kan


Anbefalte innlegg

Skrevet

lage mat??

 

Sambo har ALDRI (les; aldriiiiiii) laget noe mat....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kan, han står å safter blåbær for øyeblikket ;D

Skrevet

Min kan! :o)

 

Men det er jo ikke noe man kan før man har prøvd, så du får gå til streik du da! ;o)

Skrevet

Gubben er flink når han gidder :o)

Skrevet

Det kan han :-) Vi har hver våre spesialiteter...;-)

Skrevet

Han er en middel til god kokk, vil jeg si =)

Eneste jeg har å klage på er at han roter så sinnsykt når man lager mat.

Skrevet

lite matlaging på min også ja...

 

lager han mat blir det grandis, grilla pølser eller mat fra gatekjøkken oftest..

 

Skrevet

Min har akkurat servert gode hamburgere (hjemmelaget). :o)

Skrevet

Min sambo er flink til å lage mat :D

Skrevet

Han kan litt ja. Kjøttdeigretter kan han. Og steking av vanlig kjøtt, posesauser osv.

Men han kan ikke lage en saus fra bunnen uten oppskrift f.eks. Og han kan ikke dikte frem retter sånn som jeg gjør.

 

Skrevet

her i huset er det bare han som lager mat..:S

er litt bortskjemt sånn sett...

GANSKE også..

Skrevet

Han er rimelig håpløs.. Begynner å steke kjøttet på på panna før han skrur på ovnen han skal ha potetbåtene i og sånt..

Grøt og vafler får han til da ;)

 

Jeg husker en gang han lagde hvalkjøttgryte, det var ihjelstekte kjøttbiter som lå og fløt i brunt slim med kokte løkbiter i :S

Skrevet

Han kan lage mat, og det er jeg glad for nå. Hehe, lat som jeg er i disse dager. Han er ikke noen goumetkokk, men han er flink til å komme på nye matretter. :)

Skrevet

Min kan hvis han vil. Men han vil hest bare lage taco, pizza osv, og det kan vi jo ikke ha hver dag!

Skrevet

Min lager mye mere mat enn meg! :o) Jeg hater å lage mat, men elsker å spise den!

Skrevet

Jepp, og han er dyktig også:-))

Skrevet

Han er kjempeflink og LIKER å stå på kjøkkenet.

Skrevet

Min kan! :) Han er ihvertfall flinkere enn meg å lage god mat.. Har aldri hatt noe talent sånn jeg.

Skrevet

Min lager middag hver dag:) - siden han kommer først hjem fra jobb...

Skrevet

njaa..skeptisk.. koke wienerpølser kan han.. og steke middagspølser,hihi.. men jeg må lage potetmosen selv :( er ingen flink kokk jeg heller da.. men i kveld blir det pizza fra pizzabakeren :P

Skrevet

Han lager mesteparten av maten her i huset, for han er mye flinkere enn meg:)

Skrevet

Bedre enn meg:o))

Skrevet

Min kan ja,men han hater å lage vanlige middager,han må kokkelere litt:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...