Mammie88 Skrevet 4. august 2007 Forfatter #26 Skrevet 4. august 2007 ca to -tre timer...Ska ha en real omgang med sex nå hehe
AMK<3 Skrevet 4. august 2007 #27 Skrevet 4. august 2007 da har jeg gått i trapper, hatt sex og slukt i meg en spisesje kanel bare i dag! hehe.. desperat:P noe mer jeg kan prøve? sitter jo uansett oppe omtrent hele natten, så har god tid til å prøve de kjerringrådene:P
prøvekluten+3små Skrevet 5. august 2007 #28 Skrevet 5. august 2007 hjalp på meg og det;o) fødte seks timer etter jeg..
lillegull:) Skrevet 5. august 2007 #29 Skrevet 5. august 2007 ingen antydning til noe her i gården, tok en spiseskje i går kveld før jeg la meg.. kanskje litt mer murringer i ryggen , men thats it..nei, ikke noe tro på det jeg, den kommer når den er klar uansett.. og med min flaks kommer den vel ikke jeg har gått 14 dager over...blææ.. lei nå. sorry sytingen:)
NK29aug Skrevet 5. august 2007 #30 Skrevet 5. august 2007 Kommer til å følge denne tråden med stor interesse. Har også termin 29 og er så klar for å få lillegutt ut. Prøver kanel hvis det virkelig hjelper men det frister jo ikke umiddelbart. Hva med kanelte? Kan det hjelpe? Elller kanskje kanelboller? Til dere som prøver kanel, hold oss oppdatert da - er så spent! Tvi tvi...
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 5. august 2007 #31 Skrevet 5. august 2007 har ikke hjulpet på meg heller, har bare blitt kvalm idag.. sto å spylte vinduene på utsiden da kvalmen slo til, måtte hiva ifra meg alt å bare springa inn
Mammie88 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #32 Skrevet 5. august 2007 Ble ikke noe mer ut av det på meg heller..... Men må være masrier jeg hadde...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #33 Skrevet 5. august 2007 kjenner du noen med spedbarn? har to venninner som fødte innen et døgn etter de holdt og klappet på andres spedbarn. kroppen blir visst raskt klar når man gjør det... men når det er sagt, jeg er i uke 38, og det hjalp ikke på meg...
prøvekluten+3små Skrevet 5. august 2007 #34 Skrevet 5. august 2007 dere må kanskje ha i dere mer da? jeg blanda så mye jeg greide i en dl varm melk jeg..var som å drikke gjørmevann,men var desperat..hehhe.,.
ennaH Skrevet 5. august 2007 #35 Skrevet 5. august 2007 Eh....nei. Det at du tilfeldigvis får rier etter at du har spist kanel, betyr ikke at det hjelper. :-) Dersom jeg tilfeldigvis får rier når jeg ligger under sofabordet med en potet i munnen og leser Donald, så betyr ikke det at det å ligge under sofabordet etc faktisk får igang en fødsel. Fødselen starter som følge av et komplisert hormonelt samspill mellom mor og barn. Og kanel har ingen hormonell effekt, er jeg redd.
prøvekluten+3små Skrevet 6. august 2007 #36 Skrevet 6. august 2007 jordmora mi sa noe helt anna da men;o) hihi,kos deg med poteten du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå