Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særiøst det hjelper,ivartfall på meg....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye skal man ta?? og åssen tar man det?? bart?? kan ikke være godt..hehe

Skrevet

Hva gjorde du?? tok det sammen med noe eller bare alene???

Skrevet

Og hva skjedde?? fikk du rier eller sterke kynnere?? :)

Skrevet

hehe:) flere som begynner å bli desperate..hehe,, må le litt da:) kanskje jeg skal helle nedpå en boks med kanel.. frister liksom ikke..

Skrevet

tok vann på ei skje å putta masse kanel på :) Fikk mer som rier ja..tror jeg,...Har vartfall tak i ryggen som er vonde...Mensmurriner mer som..Å slim på papiret da jeg var på do....

Skrevet

Det har ikke funka på meg..........nå er jeg 1 uke på overtid!

Sukk...........!

Hvor lenge etter "kanel-bomba" begynte du og merke noe forresten????

Skrevet

bare en skje?? lenge til du har termin da?? kanskje jeg skal prøve..

Skrevet

En skje ja..

Har termin 29 aug

Skrevet

men mener du kanel som man har på grøt eller kjøper dere sånne stenger?.. sambo mente at det sikkert ikke var sånn grøt kanel..hmm

Skrevet

brukte ikke stenger nei...vanlig kust kanel på glassflaske

Skrevet

okai.. veit ikke om jeg tør jeg.. pysete..hehe.. si i fra om det skjer noe da:) spennende..

Skrevet

smakte ikke d veldig ekkelt da? tror eg hadde spydd viss eg hadde toke en hele SS me kanel.. ser me har termin på samme dag så du får isje begynna å snika her :P

Skrevet

Nesten så det er fristende og ta en real skje til med kanel........!

Åååååå jeg skal aaaaaldri spise kanel mer etter dette svangerskapet er over.......hehe=)

Skrevet

jeg har termin 28 aug, men er veldig klar nå.... har så mange harde kynnere at jeg snart går på veggene her hjemme. Gikk en tur igår, og da ble det enda verre iløpet av kvelden. Men de er ikke regelmessige, ingen slimpropp har gått,og vet ikke om jeg er moden. Hjelper kanel på modninga? må ma nvære moden for det skal hjelpe???

jeg er andregangs, men tok KS (haste) med førstemann, så jeg er jo egentlig helt grønn på dette området. For en uke siden var hode nesten helt festa, sa legen, kunne bare vrikke litt på det.

Skrevet

ekkelt jo...men hva gjør man ikke få å få den lillle i armene..hehe

Skrevet

ikke sikker jeg...:) har svangerskapsforgiftning så derfor jeg vil ha han ut så fort som mulig

Skrevet

men ikke til enhver pris heller da.. har en uke til termin, men den lille blir inni der til den kommer uansett tror jeg:)

Skrevet

men skylte du deg me vann ittepå? må vita ka eg ska drikka ittepå itilfelle eg prøve, men e så pinglete..

Skrevet

får ikke gå helt til termin jeg...pga svangerskapsforgiftning

Skrevet

drakk vann ja...ikke alle det funker på da...syns det er værd å prøve d jeg

Skrevet

prøvde jeg, så får vi se om jeg kjenner noe i løpet av natta.. var ikke såå ekkelt da..

Skrevet

da har eg prøvd d, tok kanel på hele ss (ikke en stor haug) så nå får me se om d hjelper.. koss lenge ittepå begynte du å kjenne noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...