Gå til innhold

Fikk et tilbud... bra eller dårlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i dag me samboer på barnas hus for å se oss litt rundt ang vogn og bilsete!

Det hele endte med at vi fikk et tilbud på alt vi tenker å kjøpe... tanken var at vi ikke skulle kjøpe alt på en gang, men utifra tilbudet så virker det som at det lønner eg å kjøpe alt på en gang!

Eller hva synes dere???

- TFK sportsvogn, 3 hjul. ca 6000,-

- og bag. ca 1900,-

- Maxi - cosi bilsete ca 1600,-

- m adapter til bil ca 1600,-

- Voksipose ca 1900,-

- Regntrekk usikker pris

- Adapter til vogn for bilsete. usikker pris

Er helt ny på dette med barneutstyr innkjøp så vil gjerne høre deres synspunkt.

Vi skulle få alt for 11 500,-

Hva synes dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo stikke på butikken og se hva de aktuelle tinga koster DER, og så se om det lønner seg?:)

Skrevet

jeg syns ikke akkurat det hørtes så spesielt billig ut...!?

Skrevet

Sjekk prisene litt rundtom på nettet, så finner dere for ut dette :) Med min vogn fikk jeg med myggnett (innebygt), sittedel(sportsvognsdelen) og regntrekket. Dette er en emmaljunga edge duo.

Skrevet

Jeg synes ikke dette hørtes spess billig ut....

Skrevet

Prisene er det som står skrevet der, bortset fra at det er 1599 istede for 1600:) Osv. Men det er disse prisene barnashus har for tiden!! Og hvis vi skulle kjøpt disse hver for seg så ville vi vært oppe i 13000-14000. Vogna koster ca 8000,- for alt. sportsdel og bagdel.

Synes det lønnet seg vi men mulig vi er helt på jordet:)

Skrevet

Er veldig enig med at det ikke hørtes billig ut, men vi trenger alle disse tinga.. og prisene er det jeg har skrevet, så hvis vi skulle ha kjøpt den hver for seg så hadde total summen tl slutt blitt i mellom 13000-14000 så tenkte 11500,- var et greit tilbud for alt!!

Men vi er helt ny på dette og mulig vi ikke har helt peiling:)

Skrevet

Hørtes ikke spesielt billig ut... Jeg ville sjekka litt rundt..

Skrevet

Sant nok :) Jeg ser også at dette blir billigere en å kjøpe alt hver for seg. Men sjekk for sikkerhets skyld diverse butikker på nettet, så du ikke ender opp med å bli lurt.. Bedre føre var :)

Enkelte butikker kjører jo også kampanje fra tid til annen. Bilsete og base til redusertpris osv. Derfor kan det lønne seg å sjekke rundtom :)

Skrevet

mange butikker selger diverse pakketilbud, så det er lurt å sjekke de butikkene du kan på forhand før du takker ja.. de selger gjerne vogn m regntrekk og myggnett,seng,madrass, utstyr til seng,stellebord, vippestol etc, for en samlet pris,

Skrevet

Gå på Finn.no. Der er både privatpersoner og forhandlere ute med annonser. Du kan få kjøpt brukt utstyr, kanskje bare noen mnd gamle og helt som nye, til en brøkdel an ny-pris!

Jeg har handla der selv, og er knall fornøyd!! Han kjøpt et 1 år gammelt Braco bilsete m/base for 500 kr (det var like fint som nytt, men hadde da kosta nesten 3000), og et helt nytt stellebord til 200 kr! Sparte faktisk over 4000 kr på å handle disse 2 tingene på Finn:))

Skrevet

Hei,

Vi har blitt enige om at dette er vogna for oss og våre behov, og prisen er på 7800,- men barnashus har kampanje på 1000,. avslag på denne vogna i uke 33 eller 34 ...

Men vi spurte jo litt på pris på resten vi skal kjøpe også, å da fikk vi til slutt dette tilbudet på 11 500,- for alt sammen. Synes dette hørtes ut som en bra pris, men for all del.. vi 2 har ikke peiling:)

Men bare bilsete med adapter er på 3200,- og vogn på 7800,- så kommer posen på 1900,- og adapter til vogn og regntrekk ... synes det virker som vi får litt avslag da.... hmmmmm:)

Så vi lurer veldig nå:)

Skrevet

Har du noen nettsider å foreslå??:)

Skrevet

Jeg har vært endel rundt å sett tidligere og føler dette er prisene det ligger på. Skal ikke si 100% sikkert men har sett flere av de produktene vi har tenkt på andre plasser med lignende priser!!

Men ang finn.no.... er litt skeptisk til å betale så mye penger uten å ha sett det man kjøper om man ikke finner noen i nærområdet da:)

Dette er ikke lett ser jeg:) hehehhe...

Har sett på utenlandske sider og der blir vogn og bilstol billigere, men når moms og frakt kommer i tilleg så blir den sånn nogen lunde likt tilbudet vi fikk idag.....

Vi har tenkt å kjøpe nøytrale farver slik at alt kan gå i arv til neste, om det blir flere:) Så dette er noe vi vil legge litt penger i! Men selvfølgelig ikke betale mere enn nødvendig:)

Skrevet

Er helt enig med deg at dette ikke hørtes spess billig ut, men vi har blitt enige med at vi gjerne vil kjøpe disse tingene nye, og det er litt stas for oss som venter vår første å kjøpe disse tinga:) og ønsker derfor å ha nytt av disse tinga som bilsete, vogn og voksipose.

Også ønsker vi adapter til bil, pga av det kommer til å bli litt kjøring rundt omkring og ønsker veldig gjerne å ha det enkelt og sikkert:)

Men ja, er som sagt veldig enig med deg at dette ikke er billig... men vi vil invistere i slike ting.

Så utifra samlet pris før avslaget og etter.... er dette et bra eller dårlig tilbud?

Skrevet

Til lompa 75

Er helt enig med deg at dette ikke hørtes spess billig ut, men vi har blitt enige med at vi gjerne vil kjøpe disse tingene nye, og det er litt stas for oss som venter vår første å kjøpe disse tinga:) og ønsker derfor å ha nytt av disse tinga som bilsete, vogn og voksipose.

Også ønsker vi adapter til bil, pga av det kommer til å bli litt kjøring rundt omkring og ønsker veldig gjerne å ha det enkelt og sikkert:)

Men ja, er som sagt veldig enig med deg at dette ikke er billig... men vi vil invistere i slike ting.

Så utifra samlet pris før avslaget og etter.... er dette et bra eller dårlig tilbud?

Skrevet

Til anonym

Skrevet

Jeg bestilte min TFK på babyjungle og da koster sportsvogn, bag og regntrekk til begge totalt 5300,-

Så ville heller gjort det, du sparer jo nesten 3000,- bare på vogna...

Skrevet

www.kidsroom.de

Skrevet

www.baby-huset.no

www.baby-kos.no

www.barnevognguiden.no

www.babyshop.no

www.babyplanet.no

der er noen hvertfall :)

Skrevet

Alle butikker gir bra rabatter når dere handler endel..

Så spesielt billig er ikke dette.

Reis til Sverige om dere har mulighet, der sparte vi flere tusen kroner på alt..

Skrevet

Synes ikke akkurat de slo til med mye avslag, bortsett fra det tilbudet de har på vognen. Men hvis dere har mulighet til å handle i Sverige, ville jeg sjekket der først.

www.happyland.se

www.babyproffsen.se

Babyproffsen har katalog som kan lastes ned, og du kan se på hele vareutvalget deres.'

Happyland ligger alltid noen 100lapper+kursforskjell lavere i pris på både vogner og bilstoler. Vet de har Maxi Cosi der. Det er bare å ringe å spørre om priser, så er du orientert før dere evt tar turen.

Usikker på om noen av disse forhandlerene har den vognen dere vil ha.

Happyland ligger på det som vi kaller Svinesund, og Babyproffsen ligger på Nordby kjøpesenter.

Lykke til :o)

Skrevet

har ikke jeg lest et sted at det er en kjede som har fast pris på maxicosi barnesete? hmm, vel synes ihvertfall å huske at det var en fastpris på det til 999,-!!

Skrevet

Hele greia her går vel på at Barnas Hus ikke er spesielt billige på alt dere skal ha:)

Maxi-Cosi-sete er dyrt synes jeg.. Vi kjøpte graco logico s på Happyland i Sverige for noen uker siden. Kostet 1150,- med base. Barnas Hus fører ikke graco. Koster foresten 2999,- med base de fleste andre steder.

Har også hørt at Happyland såvidt har begynt å ta inn TFK joggster twist, men man bør ringe de og bestille/høre på forhånd. Skal gjøre det selv snart, visste ikke at de hadde begynt å ta inn da jeg var der sist:) Koster visst rett under 4000,- sier de som har kjøpt (3900 elns. Vet ikke om det var svenske eller norske).

Dere bør få rabatt selv om dere "bare" kjøper vogna m/tilbehør også. Det er ihvertfall vanlig når man bruker såpass mye penger ett sted.

Ville sjekket ut prisene på bilsetet andre steder, for 3200,- hørtes rimelig dyrt ut for å si det sånn;)

Vet ikke hvor dere bor hen da, men dersom dere ikke bor langt unna svenskegrensa ville jeg ihvertfall tatt turen over:) Bor dere langt unna ville jeg undersøkt andre babybutikker i nærheten.

Lykke til!!

Skrevet

Ville også anbefalt deg å ta turen over grensa. Jeg sparte 2.300,- bare på vogna - mot prisen på Barnas hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...