Gjest Skrevet 5. august 2007 #51 Skrevet 5. august 2007 Nicolai Cleve Broch (hvis det er sånn han skriver navnet sitt)... På handletur med barnet sitt..
Learning to fly Skrevet 5. august 2007 #52 Skrevet 5. august 2007 Jeg så Hanne Krogh for noen dager siden på ett lite hotell, helt avsides i Hordaland. Først syns jeg hun bare lignet, for hun hadde så "gråe" og kjedlige klær, som ikke fremmhevet henne som noe annet enn en grå mus. Men så hørte jeg henne snakke, og da forstod jeg att det var henne, og fikk det bekreftet av en hotell ansatt.
may-mom-05 Skrevet 5. august 2007 #53 Skrevet 5. august 2007 Kjendisen jeg så sist, var en delvis frustrert Mia Gundersen som skulle kjøpe seg pølse på Esso (hun hadde stellt seg i feil kø). Og mannen hennes var med da. Så en annen kjent komiker på Smart Club Sofiemyr for en kort tid siden, men husker pokkern ikke hva han heter;) Er en tynn, høy, flindskallet mann... og ja;)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 5. august 2007 #54 Skrevet 5. august 2007 Kjendis og kjendis.. siste jeg så var Karl Oskar Fjørtoft som spiller på aafk, men på ferietur i danmark så vi Ravi? ..hehe ble litt usikker siden vi var i danmark lissom... men samboeren min var hvertfall sikker på at det var han Jeg så han bare i full fart når han sa se
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. august 2007 #57 Skrevet 5. august 2007 Jeg så tommy sharif på tigertiger i trheim når jeg var der forrige helg
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. august 2007 #59 Skrevet 5. august 2007 Kim Haugen hjalp meg med å finne små juice kartonger forrige uke:))
Sluffsa Skrevet 5. august 2007 #60 Skrevet 5. august 2007 Stainar albrigtsen, satt bak han i fly fra bodø til oslo... Han oppførte som en superkjendis....... hmmmm ikke imponert nei....
Gjest Skrevet 5. august 2007 #61 Skrevet 5. august 2007 mia hundvin og babyen hennes .. på gardermoen fikk øyekontakt siden jeg også bærte på småen,og hun smilte faktisk. liker ikke "super" kjendiser med nesa i været,hvem tror de de er liksom
Not fat, just fluffy! Skrevet 5. august 2007 #62 Skrevet 5. august 2007 Han pakistanske mannen i rikets røst:) På Ikea.
Gjest otilie79;) Skrevet 5. august 2007 #63 Skrevet 5. august 2007 Det må vel ha vært han lille grand prix dotten, Per Sundnes, på tur inn på plantasjen i jula:o) Ser fint lite kjendiser hihi:)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #64 Skrevet 5. august 2007 May Britt Andersen & han som spiller Daniel i "Bare Bea"
stinky-monkey Skrevet 5. august 2007 #65 Skrevet 5. august 2007 Så Ari Behn på Lagunen før jul (da han signerte bøker på bokhandleren der), ellers har jeg sett Helge Jordal i Bergen ørten ganger. He, he.. ja, det holdt jeg på å glemme.. Jeg solgte kondom til Kenneth Sivertsen i utdrikningslaget mitt i Bergen for mange mange år siden ;-) (jeg dritings og utkledd i tigerdrakt.. med pisk og hele greia.. he, he). Ellers kan jeg ikke huske hvem andre jeg har sett av kjendiser.
Anna Nym :o) Skrevet 5. august 2007 #67 Skrevet 5. august 2007 Kaja Huse og Jan Eggum på resturant i Kragerø
Gjest Skrevet 5. august 2007 #68 Skrevet 5. august 2007 Disse har jeg pratet med innen to uker N-euro(kjendis fra estland) Hony Hadley(fått kyss av;) Disse har jeg stått på siden av i løpet av di siste to ukene: Howard Short Cut Øyvind Mund(smilte til meg) Ole i Dole(smilte også) og hele den bunsjen der.. Sikkert fler.
bente69;) Skrevet 5. august 2007 #69 Skrevet 5. august 2007 I juli mnd så jeg maaange!!!)) Morten Harket, Kaja Huse med Jan Eggum og ungen, vær Siri sammen med datteren, Bjørn Eidsvåg og Marit Larsen (på konsert) Tror nesten ikke jeg har sett sååå mange kjendiser på mange år.
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2007 #70 Skrevet 5. august 2007 så han håvard bakke i kristiansand dyrepark. han spilte greven av gral på sabletann-forestillinga. men vi så han altså i "sivil" tidligere på kvelden også..
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. august 2007 #72 Skrevet 5. august 2007 Ser og snakker med en "kjendis" nesten hver dag eg...svogeren min er Adi som var med på 71 grader nord som gikk ifjor....
ApriIbaby Skrevet 5. august 2007 #73 Skrevet 5. august 2007 Åsleik Engmark...på danskebåten forrige helg
Tommage♀♂ Skrevet 5. august 2007 #74 Skrevet 5. august 2007 Morten Abel, var på konsert med ham i juni
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 17. august 2007 #75 Skrevet 17. august 2007 elin tvedt. så henne i Ølen der hu bor nå. så og ørjan hatlevik fra idol på ett senter her vi bor... skikkelig go gutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå