Blue Lady Skrevet 4. august 2007 #26 Skrevet 4. august 2007 kjendis og kjendis.. er ikke så mange kjendiser her. Så Steinar Nilsen på TIL for noen dager siden...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #27 Skrevet 4. august 2007 så arve jurtizen og pia haraldsel ( med mor) på mandag. også kunne jeg sett dde på tusenfryd i dag da, men jeg gadd ikke det, hørte dem da. de underholdte der...
3 blå Skrevet 4. august 2007 #29 Skrevet 4. august 2007 Trond Giske Var på Storås festival og så sier plutselig venninna mi, "ååh, der er Giske, gå å gi han en klem" Vel, undertegnende hadde inntatt litt for mye vin og joda, Trond Giske fikk en klem Så nå går jeg under navnet fru Giske... Kanskje jeg skal bytte nick?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 4. august 2007 #30 Skrevet 4. august 2007 Magne Furuholmen!!!! SUKK!!! HAN ER SÅ KJEKK!!!!
Northernlights Skrevet 4. august 2007 #32 Skrevet 4. august 2007 Henry Winkler er siste kjendisen jeg så IRL. Gikk rett forbi han,og hilset på han mens jeg tenkte "hm, han der kjenner jeg jo!" hehe...
Giftmamma med2jenter Skrevet 4. august 2007 #33 Skrevet 4. august 2007 tommy steine, kathrine moholdt, ingrid bjørnov, return, christian ingebretsen, dance with the stranger.... alle på innspillinga til allsang på onsdag..
* 5 om dagen * Skrevet 4. august 2007 #34 Skrevet 4. august 2007 har sett mange...sist så var det alle i dde, når de spilte i Langesund. Ellers så så jeg mange på det nye hotellet vår her i distriktet... golf og spa hotellet i kragerø fritjof wilborn, mari maurstad, og ja...flere, men husker ikke nå i farta...han fotballspilleren.... og harald heide steen jr. mfl....
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 4. august 2007 #36 Skrevet 4. august 2007 Ole Gustav Gjekstad og Arthur Buchardt...
OsloMor Skrevet 4. august 2007 #37 Skrevet 4. august 2007 Hun lyse i Melona sog Janne Rønnig. Er Mullah Krekar kjendis, eller bare terrorist? Uansett så så jeg han også.
Twig Skrevet 4. august 2007 #38 Skrevet 4. august 2007 David.. men han ser jeg ganske så ofte uansett.. er ikke "kjendis" for meg sånn sett.. han er bare David altså idol..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #39 Skrevet 4. august 2007 Så han som spilte han vaktmesteren i Hotel Cæsar i går
vårspiren Skrevet 4. august 2007 #41 Skrevet 4. august 2007 Hmmm.... det er lenge siden jeg så noen sist. Men det er vel Kurt og Ali som vi traff på sist. Ali holdt jenta vår mens vi tok bilde. Her er linen om noen vil se: http://www.verdensbestepappa.net/?do=addComment&cat=nyheter&id=82 Og- ja, vi følte oss veldig fjortis som spurte om å få ta bilde...
stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 4. august 2007 #42 Skrevet 4. august 2007 Da vi var i dyreparken så jeg vokalisten i Postgirobygget og Kjartan Salvesen Var skikkelig fjortisfan da han vant idol, men klarte å begrense meg nå
Gjest Skrevet 4. august 2007 #43 Skrevet 4. august 2007 dommeren i dansefeber. vi handler i samme butikk. Ellers Kåre Conradi. ser ikke så mange kjente om dagen......
Bettybu Skrevet 4. august 2007 #44 Skrevet 4. august 2007 Lasse Kjus lukket bildøren vår i pinsen... Vi sto parkert ved siden av hverandre...ved Nordbysenteret i Sverige... Det var muligens ikke han som kjørte bilen da..haha!!!
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 4. august 2007 #45 Skrevet 4. august 2007 Det var vel Idol Ali! Å han er seriøøøst pitte liten!!
mamma06og 10 Skrevet 5. august 2007 #46 Skrevet 5. august 2007 hehe sturla berg johansen på kaptein sabeltann forestilling
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. august 2007 #47 Skrevet 5. august 2007 Gikk ut av trikken samtidig som Vegard Olsen (han fra vg-lista og Migrapolis) gikk inn her om dagen...skjønner hvorfor han blir kalt SHORT cut!
nickoline og supermann Skrevet 5. august 2007 #48 Skrevet 5. august 2007 besteforeldra til axel lund svinndal har hytte her, så han var der på besøk, og jeg kom tilfeldigvis innom for å låne litt mel.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå