Gå til innhold

Fødsel

Her kan du diskutere alt rundt fødselen og fødesteder



9 470 emner i kategorien

  1. setefødsel og lyskebrokk!!!!

    • 0 svar
    • 712 visninger
  2. Lett å få keisersnitt om det er opp til meg?

    • 4 svar
    • 266 visninger
    • 6 svar
    • 1,1k visninger
  3. Dere som har født flere ganger......

    • 4 svar
    • 760 visninger
    • 15 svar
    • 1,4k visninger
  4. Blødning etter keisersnitt

    • 2 svar
    • 430 visninger
  5. Til dere som ble sydd..

    • 13 svar
    • 1,1k visninger
    • 3 svar
    • 409 visninger
    • 7 svar
    • 935 visninger
  6. Er riksen et bra fødested?

    • 4 svar
    • 988 visninger
  7. Erfaring med KS på Tønsberg

    • 2 svar
    • 417 visninger
  8. Føde på SIV Oktober 2008??

    • 5 svar
    • 16,5k visninger
    • 2 svar
    • 465 visninger
  9. Én av fem får komplikasjoner

    • 8 svar
    • 609 visninger
  10. Uke 19

    • 2 svar
    • 18,2k visninger
    • 1 svar
    • 18,6k visninger
  11. Ansiktsfødsel=ryggsmertefødsel?

    • 5 svar
    • 646 visninger
    • 0 svar
    • 649 visninger
    • 1 svar
    • 609 visninger
  12. kjenner nedpress

    • 2 svar
    • 429 visninger
  13. Har noen sp ang KS

    • 10 svar
    • 615 visninger
  14. vaginalt eller ks? hjelp

    • 5 svar
    • 541 visninger
  15. Tverrleie/seteleie, hvordan er sparkene??? 1 2 3

    • 69 svar
    • 12,8k visninger
  16. Nar kommer mens etter KS????????

    • 2 svar
    • 450 visninger
    • 0 svar
    • 454 visninger
×
×
  • Opprett ny...