Gå til innhold

September


Forum / Din baby: Fikk du barn i september 2009? Møt andre småbarnsforeldre i dette forumet.


1 011 emner i kategorien

  1. Vi fikk se en liten krabat på ul i går:)

    • 5 svar
    • 436 visninger
  2. Hvordan var dette med kjønn og hjerteslag i minuttet..?

    • 8 svar
    • 457 visninger
  3. huff..

    • 1 svar
    • 453 visninger
    • 3 svar
    • 508 visninger
  4. Flere fra helgeland her??

    • 15 svar
    • 685 visninger
  5. hjertemonitor

    • 3 svar
    • 726 visninger
  6. Lyttet til et mirakel i dag!

    • 0 svar
    • 335 visninger
  7. Skuffet:(

    • 4 svar
    • 456 visninger
  8. Hei alle sammen:)

    • 6 svar
    • 479 visninger
  9. inkalling til ul.

    • 2 svar
    • 377 visninger
    • 2 svar
    • 524 visninger
  10. Nå fikk jeg hetta her...

    • 2 svar
    • 352 visninger
  11. kortid gjere de da offesielt?

    • 3 svar
    • 436 visninger
  12. Lurer litt på dette med koffein..

    • 14 svar
    • 678 visninger
  13. Treff i Oslo for septembermager? :) 1 2

    • 32 svar
    • 1,6k visninger
  14. vært på tidlig ultralyd....

    • 1 svar
    • 314 visninger
  15. er blitt veldig nervøs......

    • 2 svar
    • 374 visninger
  16. Hva så dere på ultralyd i uke 14?

    • 6 svar
    • 539 visninger
  17. NBNB!!!! Da ligger treffet for 25.Mars på BIM-treff sidene:) -OSLO

    • 3 svar
    • 369 visninger
  18. Penkjole?

    • 7 svar
    • 438 visninger
  19. Mistet i uke 14

    • 2 svar
    • 532 visninger
  20. Første legetime, hva skjer??

    • 1 svar
    • 394 visninger
  21. Var på første svangerskapskontroll...

    • 0 svar
    • 335 visninger
  22. Var på første svangerskapskontroll...

    • 0 svar
    • 346 visninger
  23. Nattevakter

    • 5 svar
    • 561 visninger
×
×
  • Opprett ny...