Gå til innhold

Treff i Oslo for septembermager? :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Detb høres bra ut:) Bor ikke i Oslo, men kort vei, så vil gjerne være med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro at folk er med! Jeg er hjemme i permisjon så har mulighet nesten hele tiden, men regner med at de fleste andre her inne kun er ledig på kveldstid? Hva med tirsdag 24? Onsdag 25?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdager passer dårlig for meg, men er gjerne med på onsdag, hvis det er ok og passer for andre:)

Men hadde vært veldig hyggelig å treffes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig da.. passer veldig fint for meg 25 :D

Skopio; tar du med minste mann også da? Hadde vært hyggelig å treffe han også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir desverre vanskelig å ta med minsten hvis det blir så seint, for jeg jobber til 16.00, og må til nordstrand for å hente han i barnehagen (midt i rushen) hehe.. Så da rekker nok ikke jeg til kl. 17.00 engang, også er det leggetid igjen kl. 19... hehe.. Men har bilder av han på min side her da, så bare å titte på gullungen min der;)

 

Hva med Fridays på akerbrygge da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridays er bra ja! Og etter legge tid da eller? ;) Har satt av hele kvelden jeg, så bare til å si deres meninger. Men fridays akerbrygge høres veldig bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er de veldig hyggelige der:) Må bli fra ca. kl 17.00 formin del, men om dere møtes først, så gjør dere det altså:) Jeg skal ikke bestemme tid og sted liksom.. hehe,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må se an. Jobber enda. Og bor lite stykke unna. Kunne dere ikke tatt på Lillestrøm? ;) Må kjøre og er et sant helvete å parkere i byn:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...