Gå til innhold

Januar


Forum / Din baby: Fikk du barn i januar 2009? Møt andre småbarnsforeldre i dette forumet.


1 605 emner i kategorien

  1. Tissing og magesmerter!

    • 4 svar
    • 625 visninger
  2. UL og bevegelse på samme dag:)

    • 2 svar
    • 355 visninger
  3. Mye utflod!

    • 1 svar
    • 386 visninger
  4. Det blir en gutt

    • 3 svar
    • 456 visninger
  5. Vips så går jeg over til desember klubben!

    • 1 svar
    • 212 visninger
  6. Hvordan forandre termin her inne?

    • 2 svar
    • 361 visninger
    • 10 svar
    • 367 visninger
  7. Kjenne babyen utenpå magen

    • 12 svar
    • 338 visninger
  8. noen som vet, ang mage.

    • 0 svar
    • 334 visninger
  9. bevaring av ultralydbilder

    • 5 svar
    • 603 visninger
  10. ER ALT NORMALT??

    • 6 svar
    • 378 visninger
  11. Permisjonspenger?

    • 8 svar
    • 614 visninger
  12. Jobber dere fullt?

    • 18 svar
    • 654 visninger
  13. Hvor mye koster en privat UL-time??

    • 6 svar
    • 294 visninger
  14. Alt vel på UL og det blir en..

    • 2 svar
    • 369 visninger
  15. Dere som blir tre eller flere...

    • 5 svar
    • 418 visninger
  16. ...og plutselig var magen borte..

    • 3 svar
    • 625 visninger
  17. Jeg kommer inn hit! Noen andre Tromsøjenter her??

    • 4 svar
    • 352 visninger
    • 6 svar
    • 418 visninger
  18. Flere som ikke har fått mage?

    • 8 svar
    • 320 visninger
  19. Nå har jeg også vært på ultralyd : )

    • 1 svar
    • 310 visninger
  20. noen fra bergensområdet som går hjemme noen dager i uken?

    • 2 svar
    • 334 visninger
  21. Første livstegn! :)

    • 3 svar
    • 854 visninger
  22. Føles som en evighet til ul på tirsdag!

    • 1 svar
    • 300 visninger
  23. Da ble je flyttet inn her

    • 1 svar
    • 652 visninger
×
×
  • Opprett ny...