Gå til innhold

...og plutselig var magen borte..


Stine:-)

Anbefalte innlegg

Det har jo etter hvert blitt vanskeligere å skjule at jeg er gravid da. Ikke at det er noe poeng, men magen har i alle fall vokst siste ukene. Det har blitt en anstendig liten kul etter hvert;). (16+4)

 

Så våknet jeg i morges, og koset meg litt med kulemagen som jeg pleier. Kjenner ikke så mye liv enda, men kjenner godt livmoren når jeg ligger på ryggen. Tuttlet meg på badet, og var en tur på toalettet (bimelim;), kanskje mer info en dere føler dere har bruk for), MEN, kikket så i speilet, og MAGEN VAR BORTE!!!. Den lille søte kulen var nesten forsvunnet. Det går i alle fall ikke an å se at jeg er gravid lenger.

 

Er dette normalt da? Kjenner jo ikke at jeg lekker eller noe. Rart hvor fort man blir engstelig når noe forandrer seg, eller ikke er som forventen. En hel uke til jeg skal til lege å få helse kort, og 2 1/2 uke til UL. kommer til å bli lange uker dette, kjenner jeg, for nå har jeg lyst å hilse skikkelig på denne krabaten som har tatt bolig i magen min.

 

Noen tanker fra med en søndags formiddag. Er like forundret hver morgen når jeg kjenner den lille kulen inne i meg. Synes fortsatt det er helt utrolig at det bor noen der.

 

Håper det blir en fin tid fremover, og ønsker alle en fantastisk uke, og håper det er mange av dere som får hilse på den lille gjennom skjermen, denne uken.

 

Stor klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje den magen du har hatt så langt har vært mest en oppblåst luft-mage, og at det tar litt mer tid før "gravid-magen" kommer? I begynnelsen merket jeg stor forskjell på morgen og kveld, var fryktelig oppblåst om kvelden, så veeeldig gravid ut fra uke 4 allerede, og måtte bruke mammabukser i uke 5! Har egentlig helt flat mage, men da tålte jeg ikke at noenting klemte over magen, pga luftsmerter. :) For min del har denne luft-magen umerkelig gått over i en ordentlig gravidmage (nå uke 19), men vet at for noen "forsvinner" magen for så å komme tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn var jeg også for en måneds tid siden.. er 20 uker nå..

ene dagen var magen der og neste dag var jeg flat igjen, aner ikke hvorfor, kanskje det har med hvordan bebisen ligger. Nå er magen min tilbake og denne gangen er den nok kommet for å bli for nå er det veldig tydlig at jeg er gravid.

Ikke bekymre deg, alt er nok som det skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage varierer fra dag til dag(18+3). Nesten flat eller normal enkelte dager, andre dager helt "Mærta". Så dette kan være helt normalt. Tror det må være luft og forstoppelse som gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...