goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Bruker dere sånn dyr frisør shampoo og balsam?? Jeg kjøper bare vanlig for farget/tørt hår på butikken jeg, Elseve eller noe tror jeg den heter, sånn rosa flasker, lukter godt også... Så bruker jeg 2 ganger i uken en hårkur fra frisøren...det gjør håret dritfint...
fairy Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Jeg bruker frisørsjampo, ja. System 4. har anlegg for psoriasis og dette er den eneste sjampoen som holder dette i sjakk. bruker også balsam fra frisøren, tigi catwalk er merket. syns denne er mye mer drøy enn de man får kjøpt i butikk.
Blue Lady Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Bruker Tigi Bed Head Control freak nå. Men bytter mellom flere typer..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Bruker Redken extreme, de er dyre men drøye. har en shampoo flaske i 6 mnd og har langt hår. trenger bare en lien dæsj shampoo to ganger og så er det knall fint
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg har litt forskjellg å bytte på med, noe fra helsekost og noe fra frisøren....men den jeg liker best er babyshampooen fra Johnsen&Johnsen.....også dusjsåpene...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 bruker mye forkjellig, men for normalt eller fett hår. vasker det hver dag- så frisør sjampo blir nok ille dyrt for meg.... veldig glad i herbal essences....
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Herbal essences og fructis. eneste som funker utenom kerastase elasto-curl, som er skamdyrt...
strekkmerketrollet Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 jeg bruker å kjøpe en på butikken... bytter litt frem og tilbake på merke.. frisør shampoo og kur o.l kjøper jeg max 1 gang i året! T.d før jul når jeg vil unne meg noe ekstra Har veldig normal hårtype som er enkelt å ha med å gjøre, så føler de på butikken duger til sitt )
Niem og Patrick Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Loreal fra frisøren. En grønn pumpeflaske. Så har jeg en hårkur i samme serie som brukes som balsam.. får fint hår da
Gjest mphs Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Jeg bruker Joico eller Loreal fra frisøren. Bytter mellom disse to med jevne mellomrom.
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Gliss. kjøpes på prix. kjempe god shampoo. frisør sjampoo kjøper eg sjelden. kun vis håret trenger en kur o.l
Teltpluggen Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Bruker også Gliss, men jeg kjøper min på rema;)
doffine Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 Jeg har bytta shamopp for hver gang flaska er tom jeg... Nå er det rosa elvital som er i bruk. Bruker også fra frisør i ny og ne.. men det er sjelden. Jeg er heldig å ha bra og fint hår uansett hva jeg bruker i det...
starfire Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Her gaar det kun i Body Shop's honningshampo. Sluttet aa stoette alle disse selskapene som tester paa dyr for lenge siden.
ankisteen Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Jeg bruker Oriflame sin. Volume and shine. Shampo og balsam+ hårkuren deres. Er kjempe fornøyd med produktene deres. Har heller aldri hatt så fin hud som nå. Anbefales.
Sussa jan 2016<3 Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 Nisim frisørshampo, for håravfall svinedyr, men stor og dryg, med "hårvann" for å stimulere hårveksten,siden eg mista så mye hår etter første fødsel,så e eg litt i forkant å prøve å begrense hårtapet litt før eg kommer i røyte perioden.
2 søte småpiker Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 Har akkurat begynt å bruke oriflame volume and shine, i dag faktisk. Virker veldig god:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå