Gå til innhold

Hvordan shampoo bruker dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere sånn dyr frisør shampoo og balsam??

Jeg kjøper bare vanlig for farget/tørt hår på butikken jeg, Elseve eller noe tror jeg den heter, sånn rosa flasker, lukter godt også...

Så bruker jeg 2 ganger i uken en hårkur fra frisøren...det gjør håret dritfint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker frisørsjampo, ja. System 4. har anlegg for psoriasis og dette er den eneste sjampoen som holder dette i sjakk. bruker også balsam fra frisøren, tigi catwalk er merket. syns denne er mye mer drøy enn de man får kjøpt i butikk.

Skrevet

Bruker Tigi Bed Head Control freak nå. Men bytter mellom flere typer..

Skrevet

Bruker Redken extreme, de er dyre men drøye. har en shampoo flaske i 6 mnd og har langt hår. trenger bare en lien dæsj shampoo to ganger og så er det knall fint ;)

Skrevet

Jeg har litt forskjellg å bytte på med, noe fra helsekost og noe fra frisøren....men den jeg liker best er babyshampooen fra Johnsen&Johnsen.....også dusjsåpene...

Skrevet

bruker mye forkjellig, men for normalt eller fett hår. vasker det hver dag- så frisør sjampo blir nok ille dyrt for meg....

veldig glad i herbal essences....

Skrevet

Herbal essences og fructis. eneste som funker utenom kerastase elasto-curl, som er skamdyrt...

Skrevet

jeg bruker å kjøpe en på butikken... bytter litt frem og tilbake på merke..

frisør shampoo og kur o.l kjøper jeg max 1 gang i året! T.d før jul når jeg vil unne meg noe ekstra :) Har veldig normal hårtype som er enkelt å ha med å gjøre, så føler de på butikken duger til sitt :))

Skrevet

Loreal fra frisøren. En grønn pumpeflaske. Så har jeg en hårkur i samme serie som brukes som balsam.. får fint hår da ;)

Skrevet

Jeg bruker Joico eller Loreal fra frisøren. Bytter mellom disse to med jevne mellomrom.

Skrevet

Gliss. kjøpes på prix. kjempe god shampoo.

frisør sjampoo kjøper eg sjelden. kun vis håret trenger en kur o.l

Skrevet

Bruker også Gliss, men jeg kjøper min på rema;)

Skrevet

Jeg har bytta shamopp for hver gang flaska er tom jeg... Nå er det rosa elvital som er i bruk. Bruker også fra frisør i ny og ne.. men det er sjelden. Jeg er heldig å ha bra og fint hår uansett hva jeg bruker i det...

Skrevet

Her gaar det kun i Body Shop's honningshampo. :)

Sluttet aa stoette alle disse selskapene som tester paa dyr for lenge siden.

Skrevet

Jeg bruker Oriflame sin. Volume and shine. Shampo og balsam+ hårkuren deres. Er kjempe fornøyd med produktene deres. Har heller aldri hatt så fin hud som nå. Anbefales.

Skrevet

Nisim frisørshampo, for håravfall svinedyr, men stor og dryg, med "hårvann" for å stimulere hårveksten,siden eg mista så mye hår etter første fødsel,så e eg litt i forkant å prøve å begrense hårtapet litt før eg kommer i røyte perioden.

Skrevet

Har akkurat begynt å bruke oriflame volume and shine, i dag faktisk. Virker veldig god:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...