Gå til innhold

Har du noen gang slanket deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opptil flere ganger her.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp, gidder ikke mer nå, så nå skal jeg legge om kosten for alltid og trene regelmessig for alltid. no more dietts!!

Skrevet

ja da, ganske mange ganger. skal straks i gang med en ny runde med livsstilsendring. dvs jeg må igang med hard trening igjen, kosten går ganske bra. er bare at jeg ikke klarer forbrenne like mye som jeg spiser

Skrevet

Ja er i full gang med ketolysekuren. startet for ca 9 uker siden og har gått ned 8 kilo på den tiden. Men startet min slanke operasjon i jultider og har alt i alt gått ned 15 kilo, gjett om jeg er stolt av meg selv ;o))

Skrevet

Så bra, CAt....svigerinnen min går også på ketolyse.....hun har gått ned 20 kg siden mai!!!!

Skrevet

hele meg er en vandrende evig slankekur.. men.. finner ikke den rette.. hmm.. eller mulig jeg har det..

Skrevet

Tja.... slanker meg hver eneste dag jeg.... unntatt fredag, lørdag, søndag, når jeg er eller har kaffebesøk, er i bursdager, når det er fest, jul, påske, vinterferie, sommerferie, høstferie, PMS-tid, mensenuka.... you name it!!

Skrevet

nei, har ikke selvtruktur nok til det.. alt for glad i godterier.. får heller ha litt hengemage og noen kg for mye

Skrevet

Må vel-DESSVERRE- kalle meg en jojo-slanker ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...