Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 jupp, gidder ikke mer nå, så nå skal jeg legge om kosten for alltid og trene regelmessig for alltid. no more dietts!!
grå :) Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 ja da, ganske mange ganger. skal straks i gang med en ny runde med livsstilsendring. dvs jeg må igang med hard trening igjen, kosten går ganske bra. er bare at jeg ikke klarer forbrenne like mye som jeg spiser
Cat.68 Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Ja er i full gang med ketolysekuren. startet for ca 9 uker siden og har gått ned 8 kilo på den tiden. Men startet min slanke operasjon i jultider og har alt i alt gått ned 15 kilo, gjett om jeg er stolt av meg selv ;o))
Sentralstøvsugeren Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 Så bra, CAt....svigerinnen min går også på ketolyse.....hun har gått ned 20 kg siden mai!!!!
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 hele meg er en vandrende evig slankekur.. men.. finner ikke den rette.. hmm.. eller mulig jeg har det..
2barns mor Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Tja.... slanker meg hver eneste dag jeg.... unntatt fredag, lørdag, søndag, når jeg er eller har kaffebesøk, er i bursdager, når det er fest, jul, påske, vinterferie, sommerferie, høstferie, PMS-tid, mensenuka.... you name it!!
Blue Lady Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 nei, har ikke selvtruktur nok til det.. alt for glad i godterier.. får heller ha litt hengemage og noen kg for mye
Ta sats;-) Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Må vel-DESSVERRE- kalle meg en jojo-slanker ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå