Fru_Pigalopp Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Noen som vet hvor lang ligge-lengde det er i vogna. Et det god plass til en 2-3 åring i vinterpose?
hostogharkheledagenlang Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 husker ikke hva lengden er og jeg får desverre ikke sjekket akkuratt nå, men mini her er 2,5 år og han ligger med bena utenfor nå, så noen vinterpose får vi ikke plass til gitt. Men han er lang da 99 cm sist vi målte.
hostogharkheledagenlang Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 oki får rette på meg selv før noen andre gjør det, bena slenger ikke utenfor , men de ligger ikke på underlaget.Skjønner?! )
Fru_Pigalopp Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 hm, skjønner..............hva er din plan til vinteren da? Jeg må kjøpe ny vogn for den vi har nå er alt for knapp til å bruke vinterposen i.....Trodde Simo sine vogner var store jeg.......fankern å....
hostogharkheledagenlang Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Vi bruker nesten ikke vogna mer vi og i bhg så sover de inne, kan ikke 60 unger sovendes ute i vogn, så da er probl. løst. Ja den skal være den største så vidt jeg vet, men har man lang sønn så........
Fru_Pigalopp Skrevet 4. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2007 Ah... I barnehagen våres så sover alle ute, så vi MÅ ha vogn! Takk for hjelpa, da blir det nok Simo okke som. Har noen cm å vokse før han blir 99 cm da, så vi får satse på det går greit ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå