* 5 om dagen * Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 detter stadig ut, så lurer på om det er noen andre som har det sånn.. nå har jeg hatt så mye tull med de, så nå er det ingen nåde, når jeg ringer de på mandag igjen. fikk nett tilbake, om mandag, etter 17 dager uten.....gggrrrrrrrrr
ana baroma Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Ikke ustabilt her... Men det kan faktisk like godt være telenor sin feil. Det har vært en del problemer med sentralene i sommer, og selve linjene leier jo Tele2 hos telenor de fleste steder. Så tviler på om det hjelper så mye å bytte:) De har for få montører hos montørselskapene:( Men mener du kan kreve å få kompensasjon for de dagene du ikke har hatt nett/ustabilt nett.
* 5 om dagen * Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 har fått redusert adsl kostnadene,med en mnd... men de kom aldri så langt at de sjekka sentralen, eller sendte feilmld... de gjorde ingen ting....før vi måtte true de med hva det koster oss å ikke ha nett....da kom de....men hjelper lite nå da....
ana baroma Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Hm, det må de jo gjøre!! Sende feilmelding mener jeg... Stå på krava, du! Den ene gangen vi hadde noe trøbbel, så sendte de feilmelding med en gang, og deretter kom det sms om rettetiden. Og den kom ganske fort... Håper det retter fort på seg!
* 5 om dagen * Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 har ikke fått noen sms i dag,etter at jeg fikk send inn feilmelding, 2 sekunder etterpå var nettet ute igjen.... men sist da fikk jeg sms temmlig fort, det står at de skal sende ut innen 1 time....men jeg kan sende en klage i morra også jeg, om dette fortsetter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå