snuske♥2 Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 mener til meg og sambo!! må være god kvalitet med ikke alt for dyr heller...senga vi har nå har synket ned, så nå ligger vi i hver vår "grop" som ikke er så koselig/behagelig....
snuske♥2 Skrevet 4. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. august 2007 ingen som har ei seng de er fornøyd med???
Fabelaktiv Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 trur det er viktigere vilke madrasser dere velger altså lykketil med ny seng da
Niem og Patrick Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg har også MALM fra ikea, men madrassene er ikke kjøpt der, fikk de av svigers.. Men de har mye gode madrasser på ikea=)
snuske♥2 Skrevet 4. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2007 har faktisk malm kommode fra ikea, så det er jo genialt å kjøpe likens seng da! takk for tipset! flere som anbefaler ikea-madrasser? er litt usikker på om det er bra kvalitet på dem....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 jeg har en seng vi er VELDIG fornøyd med- er en wonderland som nå er 4-5 år gammel men veeeeldig god. er en sokkel kontinental seng i 180x200 og veldig god å ligge i. kjøpt på bohus for 10 000,- for alle de årene siden- nå er de nok mye billigere. det beste med kontinental med sokkel som går helt i gulvet er å slippe å vaske under.....
Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Har også malmseng fra ikea, strålende fornøyd. til den har vi kjøpt en litt billig undermadrass fra IKEA, og den dyreste overmadrassen (syns egentlig overmadrassen er viktigst) MALM-sengen er genial. hvis du kjøper den i 160 cm, kan du kjøpe sengegavl (sånn som er bak sengen med hylle på ) med uttrekkbare nattbord - genialt! hvis du skal kjøpe større seng (vi har 180) kan du kjøpe nattbord som monteres direkte på sengen i samme farge og serie.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Jeg kjøpte madrasser og overmadrass på Ikea også. Synes madrassene er kjempegode og holder seg veldig fint. Har litt problemer med å sove nå som jeg er gravid, men tror det heller er kroppen min sin feil, og ikke madrassens. Hehe. Overmadrassen har en tendens til å gli nedover, men det kan jo egentlig lett fikses med litt borrelås, noe jeg ikke har giddet ennå. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med senga og madrassene og alt, og ettersom du har kommoden, passer det jo veldig fint da!
gutt 08, jente 11 Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 hei, vi er kjempe fornøyd med Svane - Hilton.... Fantastisk!!!! Kjøpte på tilbud 11 000 nok, Living
kaur *har født!* Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Vi har Jensen contenial...eller hva det heter. Den kostet ca 10 000 for 7-8 år siden. Den aller beste investeringen jeg har gjort! Jeg sover svært godt i den og nyter å ligge på den :-)
Krolla og Theodor Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 IKEA-madrassen har veldig bra kvalitet: I en test med bla IKEA, Svane, Wonderland og Hästen gikk faktisk IKEA av med seieren! Og som en sa her så har overmadrassen mye og si, kjøp ikke den tynneste/billigste der. Har imidlertid selv en SVANE kontinental som vi kjøpte på salg (salg på madrasser på Skeidar og Bohus stort sett hver jul og etter hver sommer) til 13.000 ca. Den har forskjellige soner og madrassene kan snus uavhengig av hverandre (har felles trekk). Fornøyd! Annet tips er at du bør kjøpe madrassbeskytter i samme slengen (tynn filt som legges over overmadrassen) - blir det noe søl, så får du plass til madrassbeskytteren i vaskemaskinen. Lurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå