Gå til innhold

Fiona - liker du navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått beskjed om at jeg lider av dårlig smak på navndebatten....hi,hi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe vil du egentlig ha svar på det? ;)

neida, navnet er ålreit det, men jeg ser for meg dama i shrek med en gang

Skrevet

Nei, grusomt på et menneske synes jeg! Men Selma er fint;-)

Skrevet

Syns det er søtt.

Skrevet

ser for meg en litt eldre snurpet britisk dame jeg da hihi..

Skrevet

Fint, men liker Fia jeg da....

Skrevet

Nei, liker det absolutt ikke, men det er meg da!

Skrevet

Har Isabella Fiona som førstevalg på ei eventuell fremtidig datter, vi :)

Skrevet

Liker det ikke.

Men så er det ikke alle som liker navna jeg har på barna heller;-)

Skrevet

Synes det er fint! Litt uvanlig, men samtidig normalt!

Skrevet

Katten min heter det! :)

 

(oppkalt etter kjerringa til Shrek da..)

Skrevet

hehe, synes ikke det er fint i det hele tatt

 

men selma er flott:-)

 

Selma og sunniva:-)

Skrevet

jeg er ærlig. nei, jeg liker ikke det navnet. får "blomster-assosiasjoner" jeg....

Skrevet

For å være helt ærlig, så synes jeg ikke det er fint... Du har ikke noen andre navn på blokka da?

Skrevet

Liker det ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...