Sentralstøvsugeren Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Har fått beskjed om at jeg lider av dårlig smak på navndebatten....hi,hi...
grå :) Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 hehe vil du egentlig ha svar på det? neida, navnet er ålreit det, men jeg ser for meg dama i shrek med en gang
englegull Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Nei, grusomt på et menneske synes jeg! Men Selma er fint;-)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 ser for meg en litt eldre snurpet britisk dame jeg da hihi..
olla Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Nei, liker det absolutt ikke, men det er meg da!
Gjest Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Har Isabella Fiona som førstevalg på ei eventuell fremtidig datter, vi
NoDoubt Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 Liker det ikke. Men så er det ikke alle som liker navna jeg har på barna heller;-)
missButterfly Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Synes det er fint! Litt uvanlig, men samtidig normalt!
Slostril Skrevet 4. august 2007 #17 Skrevet 4. august 2007 Katten min heter det! (oppkalt etter kjerringa til Shrek da..)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #18 Skrevet 4. august 2007 hehe, synes ikke det er fint i det hele tatt men selma er flott:-) Selma og sunniva:-)
frøken blå Skrevet 4. august 2007 #19 Skrevet 4. august 2007 jeg er ærlig. nei, jeg liker ikke det navnet. får "blomster-assosiasjoner" jeg....
okho Skrevet 4. august 2007 #20 Skrevet 4. august 2007 For å være helt ærlig, så synes jeg ikke det er fint... Du har ikke noen andre navn på blokka da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå