Gå til innhold

modning...Når livmortappen kjennes som ved EL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare enda kortere, Kanskje 0,5-1 cm og vanskelig å nå. er det tegn til modning? Den er myk og stikker da veldig lite ut. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tegn på modning, ja.

Men driver dere å plukker oppi der selv?!

Min Jm sa at hun helst ikke ville oppi der å kjenne så ofte før termin pga fare for infeksjoner og sånt. syns det virker så skummelt å sjekke seg selv for sånt. Mulig jeg er pingle.

Skrevet

Driver ikke å plukker oppi der så mye,nei:) Brukte en antibac serviett for å fjerne bakterier fra fingrene og kjente forsiktig etter. Kan vel ikke ære vere enn sex? Og det har vi jo lov til;) Bare passe på at en ikke legger igjem bakterier så går det nok fint..

Skrevet

Jeg har jo skjønt at det er ganske vanlig å gjøre det, syns bare det virker så skummelt. Men det er jo som du sier sikkert ikke verre enn sex, hehe!

Skrevet

åssen klarer dere å kjenne det egentlig,? jeg pleier ikke plukke meg oppi der, mannen er mer villig på det området. Er det ikke vondt? Må dere langt inn?

Skal te kontroll hos legen til uka, tenkte jeg skulle spørre om han kunne kjenne etter. Jeg GJØR det ikke selv, ihvertfall ikke med den altfor store magen...henger mye i veien for tiden... og mannen ble lang i ansiktet når jeg lurte på om han kunne kjenne etter neste gang vi hadde sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...