Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Jeg har så lyst på et vakkert utendørs bryllup. Drømmebryllupet så jeg noen bilder av her inne for en stund siden, men jeg klarer ikke å finne igjen tråden. Det var en som hadde et utendørs bryllup på en plen ned mot skjøen. Hvite stoler og rød løper. Skjøen med munkholmen (trondheim) i bakgrunn. Så hadde de en sånn grønn portal med bjørkeris og flagg. Jeg hadde lagt det på minnet fordi jeg ville spørre henne om tips, men klarer ikke finne det igjen. Kan noen PLIS hjelpe meg å finne ut hvem det var???? Vær så snill. Det er viktig for meg. Takk.
Happy H Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 eg husker ka bryllup du mener,men kan så klart ikkje huske ka bruden het... men om du leiter et godt stykke bakover på disse sidene så ligger d her endå.. sjekk alle som skriver at de har feiret bryllup.. kan hjelpe deg å leite litt!
Happy H Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/458879/offset/2 er d denne du mener?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Haha lagt det ut her og ellie. Skal si du er utrolig fornøyd med deg sjøl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå