Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Kjøp "Babysense"! Består av to plater som legges i bunnen av senga, og en monitor med av og på knapp. Slutter babyen å puste så uler det en alarm. Jepp, du våkner av den alarmen kan jeg love;) Jeg føler med i hvert fall mye tryggere, og sover bedre etter at den kom i hus! Bare et råd til dere som føler dere utrygge:) Kjøpte forresten min på lillelulle.no
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Og hva mener du at det skal hjelpe for? Når barnet først har vært bevisstløst en stund er man vel maktesløse...? Føyer ikke dette seg inn i mengden av ting som industrien lager for at vi småbarnsforldre skal tro at man MÅ ha? Forstår at innlegget var ment i beste mening, men jeg føler at dette er industrien som spiller på småbarnsforledres svakeste punkt...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Er barnet bevisstløst, så er det da stor sjans for at man kan gi livreddende behandling!! Et barn som sover veldig tungt, kan puste veldig sjelden og alarmen går, man kan få liv i det igjen ved å vekke det! Jeg tror fullt og fast på dette produktet, og det gjør faktisk også HS! Men du gjør selvfølgelig som du vil:)
Mrs. Bouquet Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 VI har den, og jeg sover bedre. Vet i alle fall at jeg ikke finner babyen min død i senga om morgenen. Men om en kan redde livet når det først gir beskjed om pustestans er en annen diskusjon.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Du har absolutt rett i at det kan diskuteres om en kan redde liv, men man får i hvert fall sjansen til å prøve!! Meget fornuftig å lære seg livredning som forelder og medmenneske! Gå på kurs, er mitt råd:)
Mrs. Bouquet Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Ja det er viktig å kunne livredning. Kjøper en bok om førstehjelp på barn som barselgave til de jeg kjenner. Hadde en slik bok liggende på badet når jeg gikk gravid. Kan en del livreddende tiltak fra før i og med at jeg er sykepleier.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 åsså er det sånn at det kan gå ca 10sekunder mellom hvert pust i begynnelsen pga at de puster veldig uregelmessig første tiden så det stor sjangse å gjøre en livredding om et skulle gå lengre tid!
NyBaby2007 Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Har heldigvis livredderkurs gjennom jobben veldig nyttig:) hva koster denn matten???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå