Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Fra dag en har de siste mailen mine komme opp først,altså får jeg en ny mail,så må jeg ikke bla for å finne den,den må gubbe npå sine mailer,men nå er det plutselig slik her også,og jeg har jo intet mindre enn 36 sider å må bla gjennom. Hva har skjedd?? hvordan få det tilbake til normale? ser jeg har 4 nye mailer,men inner de jo ikke for må jo bla gjennom alle,siden de ikke kommer opp på inboksen med engang..hva har jeg gjort,hvordan få det tilbake til normalt??
Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Been there, done that. Tok meg flere måneder med blaing. Men så var det visst såre enkelt: Trykk på "dato", så ordna det seg!
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 ok..mene..hvor finner jeg dato da? da kan jeg jo fortelle gubben også hvordan han gjør det=) Tusen takk sug lut =) bare jeg finner dato da...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 wiii..fikk til =) thank you =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå