Gå til innhold

Donald-duck kul i hodet, stakkar:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære gutt snublet i vinduskarmen i dag og begynnte å hylegrine. Jeg hørte et kraftig dunk og skjønnte med en gang at dette var veldig ondt for ham. Jeg trøstet ham en stund, men så ga han seg med griningen.Han ville ligge i sengen etterpå i en halvtime og bare slappe av. Spurte ham flere ganger om han hadde det bra, om han var dårlig etc, men han ga meg ikke sikkelig svar. Strøk han over pannen da jeg kjennte den størrste kulen noensinne på ham. Rett og slett donalduck kul:( men, han virker bra, lekte en liten stund etterpå , så jeg regner med alt har gått fint. Ble bare så overvelmedt av den stor kulen at det automatisk ble litt mer dramatisert? hmm, hva tror dere? hadde dere ringt barneklinikken eller noe sånnt? Flere som kanskje har opplevd donaldkul på sine små? Uff, dramatisk for meg, men kanskje ikke for ham får jeg håpe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min slo hodet da han var 14 md. Fikkt skikkelig søkk i hodet, og jeg fikk helt panikk!

Legen advarte meg at han kom til å få en skikkelig kul....og gjett om han gjorde! Hadde den veldig lenge også.

du kan jo ringe legevakten, men så lenge han er i fin form så gå det sikkert bra. Utrolig hva de tåler disse små:-)

Skrevet

Uff, det er aldri noe gøynår de små skader seg:( Ville fylt med han i kveld/natt og tatt en telefon til legevakta eller noe bare sånn for sikkerhets skyld- Får håpe det gikk bra da, om oftest så gjør det jo det :)

Skrevet

Takk for svar og råd:) skal følge godt med ham i natt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...